The Blood Vessles 3

5.5K 490 32
                                    

Chapter   3

..............    ................

"ျပန္လာပါပီ...!"

အိမ္တံခါးကို ဖြင့္ရင္း... ဖိနပ္ခြၽတ္ခံုမွာ ထိုင္ပီး ေျပာမိတယ္..
အင္း.!! အရင္လို အိမ္မွာ မီးဖြင့္ပီးေစာင့္ေနတဲ့ အေမ ရွိဦးမယ္ အထင္နက့္..!

ေမွာင္မဲ ေနတဲ့ ဧည့္ခန္းကို ေက်ာ္ပီး.. အိပ္ခန္းဆီေလ်ွာက္လွမ္းလာလိုက္တယ္..

အခန္းတံခါးကို ဖြင့္.. King sizeကုတင္ေပၚကို ေျခပစ္လက္ပစ္ လဲ ခ်ပစ္လိုက္ရင္း...
မ်က္လံုးေတြစံု မွိတ္ပစ္လိုက္တယ္...

ေရွာင္က်န္႔ မင္းအရမ္းပင္ပန္း ေနပီ နားေတာ့ ဆိုတဲ့ သေဘာနက့္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အနားေပးလိုက္တယ္...

အ၀တ္ အစားမလဲ.. ေျခအိတ္မခြၽတ္..  ေရမခ်ိဳးျဖစ္ပဲ သူအိပ္ေပ်ာ္ခဲ့တဲ့ညေပါ့....

...................    ....................

"သမၼတႀကီး.... ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ခ်န္ လာေတြ႕ပါတယ္.."

Dinner room ထဲကို အိမ္ေတာ္ထိန္းက ၀င္လာပီးအေၾကာင္းၾကားေတာ့ လန္က်န္႔စားလက္စ ဟင္းပြဲေတြ သိမ္းခိုင္းလိုက္ရင္း..

"သူ႔ကို ၀င္လာခိုင္းလိုက္.."

"ဟုတ္ကဲ့.."

ဦးညႊတ္ အရိုအေသ ျပဳပီး အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီးနက့္ အေစခံ ေတြ ထြက္သြားၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာ... ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ခ်န္ ၀င္လာတယ္...

"သမၼတႀကီး.. ေနေကာင္းပါရဲ႕လား."

ဦးမညႊတ္ေပမယ့္လဲ ခ်န္ခ်င္က အရင္လို လန္က်န္႔ကို ၿပံဳး ၿပီးနႈတ္ဆက္တုန္းပဲ.. ဟိုးအရင္တုန္းကလိုမ်ိဳးေပါ့..

"ခ်န္ခ်င္.."

လန္က်န္႔ အေၾကာင္းမရွိ ေခါင္းငံုမိတယ္.. ခ်န္ခ်င္ကို ျမင္ရင္ သူ ... ေ၀့ရင္းကို ပိုသတိရတယ္..

လန္က်န္႔အေၾကာင္းကိုသိတဲ့ ခ်န္ခ်င္က.. သူ႔အနားကိုေလ်ွာက္လာပီး ပခံုးပုတ္ေပးကာ..

"လန္က်န္႔.. မင္း သူ႔ကို အခုထိမေတြ႕ေသးဘူး မလား.."

လန္က်န္႔က စကားနက့္မေျဖပဲ ေခါင္းၿငိမ့္လ်က္သာ ေျဖတာမို႔ ခ်န္ခ်င္ သက္ျပင္းခ်ပီး...

The Blood Vessels... S2 (U+Z) { Completed }Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora