The Blood Vessels 6

4.5K 480 22
                                    

Chapter   6

...........    ...........

ခ်န္ခ်င္ တူးေဖာ္ ထားတဲ့ အုတ္ဂူ နားမွာ ရပ္ေနတယ္..

တပ္ထားသမ်ွ Cctv ေတြ ေစာင့္ေနတဲ့ ကင္းတဲ အေစာင့္ေတြက.. သူ႔ရဲ႕ကိုယ္ေပ်ာက္အစြမ္းေၾကာင့္ ျမင္ၾကမွာမဟုတ္ဘူး..

"ေ၀့ရင္း.."

အုတ္ဂူကို အေ၀းက ၾကည့္ေနရင္း သူငယ္ခ်င္းတစ္ျဖစ္လဲ တပည့္ျဖစ္သူရဲ႕ နာမည္ကို တိုးညႇင္စြာၿငီးမိတယ္..

"မင္းက လန္မင္းႀကီးရဲ႕တိတ္တိတ္ပုန္းၾကင္ယာေတာ္တဲ့လား..."

ခ်န္ခ်င္ ေျပာလဲေျပာ ေခါင္းလဲခါ မိသည္.. သမိုင္းေတြ အရမ္း လြဲမွားေနတာပဲ..
အနားမွာတပ္ထားတဲ့ cctv ျမင္ကြင္းကို ပံုေသလုပ္လိုက္ပီး ကိုယ္ေပ်ာက္ထားတာကို ေဖ်ာက္ပစ္လိုက္တယ္..

ပီးေတာ့.. အုတ္ဂူအနားကို တိုးကပ္သြားပီး အုတ္ဂူရဲ႕ အဖံုးေပၚက ဆာဂူရာ ပန္းပြင့္ေလးေတြကို လက္နက့္လိုက္ထိၾကည့္မိရင္း...

"လွလိုက္တာ..." တစ္ကိုယ္စာၾကားရံုမ်ွေျပာမိျပန္သည္.. ပီးေတာ့ ညင္သာစြာၿပံဳးလိုက္ပီး..

"လန္က်န္႔ သာသိရင္ မင္းကို လာေတြ႕ခ်င္မလား ဒါမွမဟုတ္ မင္းအုတ္ဂူကိုတူးေဖာ္လို႔ဆိုပီးေတာ့.. အဲ့လူေတြအကုန္သတ္ပစ္မလား မသိဘူးေနာ္.. ေ၀့ရင္း မင္းသိလား လန္က်န္႔က အရင္ကထပ္စာရင္ ပိုစိတ္ထိခိုက္လြယ္လာတယ္..."

ေျပာလဲေျပာ အုတ္ဂူ အဖံုးကို ဖြင့္လိုက္ေတာ့ အထဲက ဆာဂူရာပန္းအနံ႔ေတြနက့္အတူ.. လူတစ္ရပ္စာရွည္တဲ့ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ကို အရင္ေတြ႕ရတဟ္...

"ဒါ.. ေ၀့ရင္း အသုဘအတြက္ လန္က်န္႔ဆြဲခဲ့တာပဲ ေကာင္းလိုက္တာ လွလိုက္တာ.. အခုထိ ေဆးမျပယ္ေသးဘူး.."

ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ကို ဖယ္လိုက္ေတာ့.. ရင္ဘက္ေပၚ လက္နွစ္ဖက္ယွက္တင္ထားတဲ့ လူအရိုးစုတစ္ခု..

ခ်န္ခ်င္.. မ်က္ရည္ေ၀့လာတယ္.. သူ႔ေနရာမွာ လန္က်န္႔သာဆိုရင္ ေ၀့ရင္းရဲ႕အရိုးစုကို ေပြ႕ပီးငိုေနမလားပဲ..

ေ၀့တက္လာတဲ့မ်က္ရည္ၾကည္ေတြကို လက္ဖမိုးနက ့္ႏူးႏူး ၫံ့ညံ့ သုတ္လိုက္တယ ္ပီးေတာ့.. အရိုးစု ေဘးက ဓားဆီ အၾကည့္ေရာက္သြားေလရဲ႕..

The Blood Vessels... S2 (U+Z) { Completed }Where stories live. Discover now