The Blood Vessels 18

3.7K 397 55
                                    

Chapter 18

................      

..................

စိတ္ရွိတိုင္းသာဆို ေဆးရံုႀကီးကို ေခၚသြားခ်င္ေပမယ့္ ေဘးက လမ္းသရဲေလးက နီးစပ္ရာေဆးခန္း ကိုပဲ တသသ ေျပာေနတာမို႔.. ေတြ႕ရာ ေဆးခန္းကိုပဲပို႔ေပးလိုက္ရတယ္..

ဒါေပမယ့္.. ဒီကေလးကို ပီးစလြယ္ေလ်ာက္ကုပစ္မွာလဲ စိုးေတာ့ ခ်န္ခ်င္တေယာက္ေနာက္က တေကာက္ေကာက္ မ်က္စိ တစ္ေထာက္ေထာက္နက့္ၾကည့္ေနတာ.. အခုမွ အရုပ္သစ္ရထားတဲ့ကေလးလိုပဲ မ်က္စိေအာက္ကကို အေပ်ာက္မခံနိုင္ခဲ့ဘူး...

"ပီးပီလား.."

စိုးရိပ္စြာ ေမးမိေတာ့ ပတ္တီးတစြန္းတစ ကြက္တိကြက္ၾကားနက့္ ေကာင္ေပါက္ေလးက စူးကနဲ ၾကည့္လာျပန္သည္။..
ေအာ္ ဒီက လူက နွလံုးမေကာင္းေတာ့ပါဘူးဆိုမွ ရင္ခုန္ေအာင္ အရမ္းလုပ္တာပဲ..

"ပ္ုိက္ဆံသြားရွင္းေတာ့ေလ ခင္မ်ား ဘာရပ္ၾကည့္ေနတာလဲ!!"

တစ္ဖက္လူကို ေလသံခ်ိဳခ်ိဳနက့္ေျပာမိရင္ တစ္သက္လံုး လင္မရပါေစနက့္လို႔မ်ားသူ႔ကိုယ္သူ က်ိန္ထားမိလို႔လားမသိ ေကာင္ေလးက သူ႔ႀကီးပဲ ပိတ္ေဟာက္ေနေလရဲ႕...
ဆက္ပီးရပ္ေနမိရင္ ဆက္အေဟာက္ခံေနရမွာစိုးလို႔ ခ်က္ခ်င္းပဲေငြရွင္းေကာင္တာကို သြားကာ ေျပစာအတိုင္းရွငိးေပးပီး.. သေဘာင့္သား၀မ္က်ီးေလးကို ကားဆီျပန္ေခၚလာရတယ္...

ဒါေတာင္ ေသာက္ကေလးက နႈတ္ခမ္းႀကီးစူေနတုန္း...
မေနနိုင္မထိုင္နိုင္ေမးမိေတာ့ အၾကည့္စူးစူး တခ်က္ပါ ခ်န္ခ်င္ လက္ေဆာင္ထပ္ရတယ္... ေတာ္ရံုတန္ရံုပဲ သတ္ပါ ကေလး..

"အိမ္ျပန္ပို႔မွာမလား.. လိပ္စာေျပာမယ္ စကားမဟလာနက့္ ကြၽန္ေတာ္နားခ်င္လို႔.."

ေျပာလဲေျပာ ကားရဲ႕Map မွာ သူ႔လိပ္စာကို ရိုက္ထည့္ကာ တစ္ဖက္ကို မ်က္နွာ လွည့္သြားတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ ခ်န္ခ်င္ ဘာမွအတြန္႔မတက္ရဲ..
ခ်န္ခ်င္ရဲ႕ latest limited ကားအနီေလးကေတာ့ ေဆးရံု၀န္းမွ ထြက္ကာ အေကာင္ေပါက္ေလးရဲ႕အိမ္သို႔ ....

...........................

"၀မ္..၀မ္က်ီး.. ကေလး မင္း ဒီမွာေနတာလား..?"

The Blood Vessels... S2 (U+Z) { Completed }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin