Paní , pan Gunnarsen ani Emma ještě nepřišli takže jsem se domluvili že nic nebudeme říkat. Šli jsme zase hrát flašku. Martinus dává úkol Marcusovi. ,,Vyměň si s Maky mikinu"řekl a ani nepřemýšlel. Marcus by se do mojí nevlezl tak mi dal jen tu svoji. Byla černá bez kapes ale zevnitř hebounká. Bylo v ní teplo a voněla po Marcusovi takže jsem si ji hned zamilovala. ,,Můžeš si ji nechat jestli chceš"navrhl když viděl jak si to užívám. ,,Jooo děkujů"objala jsem ho. ,,Jsi cute"řekl a hráli jsme dál. Dávám úkol Bety. ,,Udělej si s náma všema společný fotky a pak mi to pošleš."usmála jsems e na ni a ona mi úsměv oplatila. ,,Tak pojďte selfie"vytáhla mobil.
První fotka byla jak jsem se smála, Bety vyplazovala jazyk, Marcus posílal pusu a Martinus si prohraboval vlasy.
Druhá fotka byla jak jsem se smála a i červenala protože mi dal Marcus pusu na tvář a Bety objímal Martinus kolem krku. Cute fotečka❤.
,,Tak posílám všem"řekla Bety a všichni jsme si tu cute dali na tapety. Bylo to super.
Další úkol dávala Marcusovi Bety. ,,Až přijde Emma dáš jí pusu na tvář"řekla Bety. ,,Ok"zasmál se Marcus a hráli jsme dál. Martinus dává úkol Marcusovi. ,,Odnes Maky před dům"zasmál se Martinus. Marcus chvilku přemýšlel pak mě vzal za nohy a nesl mě jak pytel brambor.,,Hej"smála jsem se a Marcus mě nesl ven. Bety s Matinusem nás kontrolovali a smáli se. Marcus mě vynesl ven a tam se otočil a nesl mě zpátky. V pokoji mě hodil na postel a řekl,,Tak co jaká byla projížďka?"zasmál se. ,,No příště pojedu radši busem"zašklebila jsem se. ,,Tak busem jo?"zasmál se Marcus a začal mě lechtat. ,,Neee! Nech toho! Přestaň!"smála jsem se. Pak přestal a já nemohla popadnout dech. ,,Nějaká udýchaná ne?"usmál se na mě. ,,Pojďte hrát"zavolala Bety. Ale to už cvakly dveře. ,,Jsme doma!"zavolala paní Gunnarsen. Šli jsme za nimi dolů. Marcus přišel pozdravil rodiče a Emmě dal pusu na tvář. ,,Fuj!"utírala se Emma. Smáli jsme se tomu. ,,Jak jste se měli?"ptal se pan Gunnarsen. ,,Jo dobry nic se nestalo"řekl Martinus a podíval se na mě s Bety. ,,Aha ok"řekl pan Gunnarsen a odešel do kuchyně. ,,Dovezli jsme tacos!"zavolala paní Gunnarsen a my přiběhli a hned se posadili ke stolu. To byla vynikající večeře. Taky protože jsme s Bety několik dní měli jen kus suchého chleba. S Bety jsme se pak šli osprchovat a kluci po nás. Já spala s Marcusem a Bety s Martinusem. Takhle se nám všem spalo líp. Bylo nám spolu zase dobře.
ČTEŠ
♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)
RomanceAhoj píšu příběh o sobě a o Marcusovi Gunnarsenovi kterého moc miluju❤ Bude to o lásce a jak já najdu jeho a on mě. Taky v příběhu vystupuje moje BFF kterou mám moc ráda a doufám že se jí příběh líbí❤ Snad ze vám bude příběh líbit❤