Nákupy

39 3 0
                                    

Pohled Bety
Další den jsme se s Maky rozhodli jít na nákupy. Vzali jsme s sebou i Mace, Abigail a Emiliu. Vyrazili jsme dolů za klukama. ,,Ahoj Tinusi"usmála jsem se na něj. ,,Víš že tě strašně miluju?"začervenala jsem se. Maky se v pozadí smála. ,,Hmm..Co potřebuješ?"zamručel Martinus. ,,Nešel by jsi s náma nakupovat?"udělala jsem psí oči. ,,Hhh..neee.."naříkal Martinus ale pak ho Bety přesvědčila. ,,Tak jo no"usmál se. ,,Chá chá"zasmál se Marcus. ,,No moc se nesměj ty deš taky"dala mu Maky pusu na tvář. ,,Půjdeme s váma ale nebojte po čase se od vás odpojíme. Půjdeme s Ticem do parku"řekla paní Gunnarsen. ,,Yess"polohláskem jsme zaslechli Emmu než zmizela i s Ticem ve svém pokojíčku.
Já, Marcus, Maky, Martinus ,Abigail, Marcus a Emilia jsme jeli jedním autem do obchodního centra. Bylo obří a určitě tam s Maky najdeme něco roztomilého pro malý. Marcus s Martinusem šli do Tommy Hilfiger a my s Maky se procházeli s dětma v kočárku co taky koupili kluci. Šli jsme do Pepca tam mají super věci. ,,Hele na toho mazlíčka"rozplívala se Maky nad růžovošedým mazlíkem s podobou medvídka. ,,Jezuus"přidala jsem se k ní. ,,A hele tohle hraje"zatáhla jsem za provázek od plyšového měsíčku na kterém ležel taky medvídek a spinkal. Ozvala se Twinkle twinkle little star jako z hrací skříňky. ,,To musím mít"vrhla se na to Maky. ,,Ne ty to děti"upozornila jsem ji a zasmála se. Nakoupili jsme holčičkám růžovošedého a Macovi modrošedého mazlíčka. Potom i holčičkám hrací měsíček s medvídkem co měl baby pink čepičku a Macovi hrací měsíček s medvídkem co měl baby blue čepičku. Také jsme tam nemohli nachat chlupatou heboučkou bílou deku se zlatýma hvězdičkama. Byli jsme s nákupem spokojené.
Pohled Maky
Tentokrát jsme se s Bety rozhodli podívat do H&M kde jsme potkali Marcuse a Martinuse. Moc dlouho jsme tam ale nevydrželi. Děti jsme předali klukům a šli jsme s Bety na wc. Proč je tu sakra dámský i pánský dohromady. Aspoň že zámky na dveřích jsou. První šla Bety a já až po ní. Bety se vydala za klukama a já se hodlala zavřít v kabince. Když jsem vycházela někdo mi zaterasil cestu. Byl to Petr. ,,Hmm ahojky."zašklebil se až mě to děsilo. ,,A-a-a-ahoj"vykoktala jsem. ,,Vyděl jsem jaké krásné děti jsi udělala Gunnarsenovi"olízl si ret. Radši jsem mlčela. Pak mi skousl ušní lalůček. ,,Co kdybys mi takový udělala taky..."podíval se mi do očí. Stekla mi po tváři slza. ,,..třeba hned teď!" Přimáčkl mě na zeď a náhle hned zpátky do kabinky. Ztrhl ze mě tričko a začal mi líbat krk. Snažila jsem se mu vykroutit ale držel mi zápestí. Brečela jsem. Pak mi rozepnul podprsenku a ta spadle na zem. Zrychlil se mi tep. Chvilku mi je cucal a pak se přesunul níž. Olízl si prst a začal mě prstit. ,,Aaah!"tekli mi slzi. ,,Nech mě být"snažila jsem se ho bouchat do ramen ale neměla jsem sílu když do mě prsty čím dál hlouběji vnikal. Pak náhle přestal a zbystřil. Já se skácela do rohu, dala si hlavu do dlaní a břečela. Ani jsem si nevšimla že Marcus rozrazil dveře a odtáhl Petra kamsi pryč. Pak mi pomohl se obléct a já se snažila uklidnit. Byla jsem už celkem vklidu a vydali jsme se za Martinusem, Bety a dětma do H&M.

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat