Zmrzka

54 5 0
                                    

V autě jsme se bavili o různých návrzích na nové písničky. A jestli by jsme neudělali skupinu MMBM nebo tak prostě Marcus,Martinus,Maky a Bety ale řekli jsme si že to je celkem blbý nápad. Zpívat s něma někdy budeme ale zůstanou jen Marcus a Martinus. Taky jsme si zpívali písničky Get to know ya, fix you, wild love a podobně...Taky jsme upravovali slova a melodii Wild love a líbilo se nám to. Kdyby jsme chtěli a vydali tuhle písničku, možná by byla i slavná. Byla to ale písnička kluků a ti se rozhodli že ji budou zpívat pro nás. Ale na koncertech spíš ne.
Dojeli jsme k tomu slavnému bílému domku. ,,Nezajdem na zmrzmu?"zeptal se Martinus. ,,Vím kde mají nejlepší"usmál se. ,,Super nápad"souhlasili jsme. Kluci nás vedli za ruku ulicemi, kolem řeky, mezi barevnými domky až jsme došli ke stánku se zmrzlinou. ,,Copak si dáte?"zeptal se pán. Asi kluky znal protože se usmál když viděl jak se držíme za ruce. ,,Já prosím čokoládovou."řekl Martinus. ,,Já vanilkovou"vykřikl i Marcus. ,,A pro slečny?"usmál se na nás prodavač. ,,Já čokoládovou"řekla Bety. ,,Já..."nestihla jsem doříct větu,,Vanilkovou?"zasmál se zase prodavač. ,,Jo"začervenala jsem se trochu. Zmrzlina byla výborná. Měli jsme ji zachvilku snězenou. ,,Tak co teď?"zeptal se Marcus. ,,Vím! Počkej,stmívá se v 7 a to je za 15 minut."řekl Marcus. Martinus na něj chvilku nechápavě koukal ale když na něj Marcus mrkl, pochopil a usmál se. My s Bety jsme stále nic nechápali. Kluci nás za ruce vedli pryč z ulic a začalo se stmívat. Dovedli nás na louku kde byl výhled na tekoucí řeku. Pak začalo zapadat slunce. ,,Oooo"nezmohli jsme se s Bety slova. Bylo to nádherné. Hned druhé nejkrásnější co jsem viděla (první byl Marcus😁). Marcus mě objal kolem ramen a já se mu opřela o rameno. Pozorovali jsme tu krásu západu slunce. Nevnímala jsem nic jiného než Marcuse, lásku a západ slunce. ,,Miluji tě"zašeptala jsem. Marcus se usmál a dal mi pusu na čelo,,Já tebe taky". Když slunce zapadlo museli jsme jít ke klukům domů.
Na večeři byla výborná míchaná vajíčka. Pak jsme se rozhodli si pustit film. Rozhodli jsme se pro Anabelle. Bo kluci se rozhodli nám to bylo jedno. Plán kluků byl aby jsme se báli a tulili se k nim to nám bylo jasné. Taky jim to vyšlo. Lepili jsme se na ně a schovávali jsme se. Kluci si to jen užívali a tiskli nás ještě blíž k sobě. Bety se dokonce jednou Martinusovi schovala pod triko. To bylo vtipný. Já jen za Marcuse.
Když film skončil, báli jsme se jít sami do koupelny tak nás museli kluci čekat za dveřma. A v noci... lepili jsme se na ně jak lepidla. Jsme prej roztomilý když se bojíme. Snad nás nebodou kvůli tomu strašit. Nemohli jsme ani spát ale nakonec jsme usnuli tak ve 2 ráno.

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat