S klukama na hotelu

81 7 1
                                    

V autě jsme se s Bety o sebe opřeli a Martinus o Bety a Marcus o mě a chitli nás za ruku. To chtělo fotku. Chvíli jsme mlčeli a užívali si přítomnosti druhých a chvíli jsme si povídali. Dozvěli se něco o nás ale nedá se říct že my něco o nich protože jsme o nich věděli pomalu víc než o sobě. Hotel byl kousek a my tentokrát s Bety z kufru vyskočili sami a kluci hned za námi. V hotelu na recepci kluky čekal jejich táta. Přišel k nám ,,Ahoj?"prohlížel si nás tázavě. ,,Já ti to vysvětlím"přišel Martinus a odvedl svého tátu pryč. ,,Taky by nám to mohli vysvětlit"usmála se Bety,,Jo no"souhlasila jsem. Zachvilku se jejich táta vrátil a usmíval se. ,,Rád jsem vás poznal"a odešel pryč z hotelu. Kluci nás odvedli do jejich pokoje a zavřeli dveře.,,Nezahrajem flašku?"zeptal je Martinus.,,Ok ale nejdřív musím něco udělat"řekl Marcus a usmál se na mě. Trochu jsem se bála co nastane. Marcus mě vzal a posadil si mě na pas. Já mu obmotala nohy kolem pasu a on mě opřel o zeď. Cítila jsem jeho dech ve svém obličeji a utopila jsem se v jeho kakaových očích. Pak se jeho rty dotkly mých a začali se dostávat dovnitř. Marcus mě líbal a odnášel mě ze světa reality. Když se dokázal odtrhnout položil mě na zem. Než jsem se vzpamatovala, Martinus Bety přimáčkl ke zdi a začal líbat. Nejdřív žárlivě ale pak vášnivě. Marcus byl rád že to vymyslel první ale bratr se po něm opyčit nemusel. ,,Tak jdem hrát tu flašku?" Martinus od Bety odtrhl rty a posadili se do kroužku. S Bety jsme nemohli uvěřit co se práve stalo. První točil Marcus. Flaška ukázala že dává Marcus úkol Bety. ,,Vyběhni před hotel a zařvy:Miluju Tinuse" Bety s tím neměla moc problém byla to přece pravda ale červenala se. Martinus jí dal pusu na tvář. Pak točil Martinus. Flaška padla že dává Martinus úkol Marcusovi. ,,Udělej Maky něco nepříjemnýho" To jsem se začala bát. Marcus ani nepřemýšlel ušklíbl se, vzal mě do náruče, položil na postel, naklonil se nade mě a začal mě lechtat. Nešlo to vydržet.,,Né, nech toho, jsem strašně lechtivá" Kroutila jsem se v posteli a Marcus mě vesele lechtal dál. Když konečně přestal byla jsem zadýchaná a nemohla jsem popadnout dech. Opřela jsem se o Marcuse a hlasitě vydechovala. Pak flaška ukázala ať dám úkol Bety. ,,Obejmi mě" nic lepšího mě nenapadlo. S Bety jsme se objali a Marcus s Martinusem jenom,,Awww".
Pak ale volala moje a Betčina máma. ,,Ahoj,tak co jste na hotelu?" ozvali se z mobilu. ,,Jojo máme pokoj spolu s Bety a moc si to tu užíváme"odpověděla jsem. ,,Zítra se do oběda vraťte domů" řekla mamka. ,,Tak jo ahoj"
Tipla jsem mobil a byla smutná. Rozloučit se teď s Marcusem je teď nemožné.,,Musíme si najít hotel"řekla smutně Bety. ,,Však hotel máte" řekl Martinus s úsměvem. ,,A kde se vyspíme v jednom pokoji?"ptala jsem se. ,,Jsme VIP můžm mít kolik pokojů chcem."prohlásil Marcus. ,,Jess ale kdo bude spát s kým?"zeptala se bety ale pak zčervenala když se na ni Martinus podíval. ,,Je to dobrý nápad?"zeptala jsem se nejistě. ,,Něco ze ti nezdá?"zeptal se Marcus. ,,Ne je to nejlepší nápad"opravila jsem se a zasmála se tomu.,,Ok kdo má hlad?"zeptal se Martinus. Všichni jsme přikývli a objednali si tacos.

Myslím že tuhle část bude mít zatím Bety nejradši😊.

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat