Konečně nás pustili z nemocnice. Přijede pro nás pan Gunnarsen,protože kluci se včera opili nebo co a dnes jim je špatně. Museli jsme se s Bety zasmát. Někomu se narodí dítě a on se pak jde ožrat. Super příklad pro dítě. Zbalili jsme si věci. Moc jsme jich tu neměli. Všechny bonboniéri co nám kluci přinesli jsme snědli.
Když jsme si těch pár věcí narvali do tašky šli jsme k panu Gunnarsen do auta. Musel všechny věci odnést on,protože my měli dost práce s Abigail,Marcusem a Emili. Cesta ani netrvala moc dlouho. S panem Gunnarsenem jsme si povídali o výchově dětí a tak. Když jsme přišli do předsíně nějak jsme se vyzlíkli z bund a vymotali se do obýváku. ,,OMG"položila jsem Marcuse a Emili na gauč a obejmula Marcuse. Bety předala Abigail Martinusovi a kochala se co tu pro nás připravili. ,,Vítejte doma Maci,Abigail a Emilie"hlásal velký nápis. Na zemi byli lístky růží po kterých jsme se s Bety vydali. Marcus a Martinus vzali děti a šli za námi. Vešli jsme do pokoje vedle Marcusova a Martinusova a já zatajila dech. Musela jsem Bety obejmout protože to byla nádhera.
Pokojík byl vymalován modře s bílými mráčky a koberec byl zelený jako tráva. Uprostřed vysel lustru v podobě barevného papouška. Naproti dveřím byla bílá skříň s kytičkama a vedle postýlka s modrým povlečením kde bude spát Marcus. V dalším rohu byli dvě růžové postýlky naproti sobě kde budou spát Abigail s Emili. V posledním rohu byla polička s mooc plyšákama.
,,Líbí?"zeptal se Marcus. ,,Je to nádhera"líbla jsem ho na rty. Pak jsme děti převlékli do nových overálků a uložili do nových postýlek. Potom jsme se vydali do obýváku a pustili jsme si film. Po chvíli se k nám přidali i pan a paní Gunnarsen. Emma už šla spát a Tico si lehl k postýlkám malýcha hlídal je. Mám futku je to cute.
ČTEŠ
♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)
RomanceAhoj píšu příběh o sobě a o Marcusovi Gunnarsenovi kterého moc miluju❤ Bude to o lásce a jak já najdu jeho a on mě. Taky v příběhu vystupuje moje BFF kterou mám moc ráda a doufám že se jí příběh líbí❤ Snad ze vám bude příběh líbit❤