Pohled Martinuse
Ráno bylo krásné protože jsem se probudil vedle ještě krásnější Betynky. Je cute když spinká. ,,Budíček"budil jsem ji hlazením po tváři. ,,Koncert volá"řekl jsem. To se Bety ihned vzbudila. ,,Dnes je koncert jooo"vyskočila z postele. A začala se převlíkat. Moc se těšila. Na takový zážitek nezapomene. Možná je vezmeme i na Meet&Greet ale nechceme nějak ovlivnit fanoušky. Prostě je chceme všude. ,,Dělej"pobídla mě Bety už převlečená. ,,Jojo"usmál jsem se a taky vztal.
Pohled Maky
Dnes bude koncert! Moc se těšíme ale já mám i trému a věřím že Bety taky. Bude tak hodně lidí. Tak 20 000 a to je moc. Několikrát jsme trénovali sestavu i text a šlo nám to dost dobře. ,,To zvládnete jste dokonalé"říkali kluci. Aji učitelé nás chválili jak se rychle učíme. Paní Gunnarsen nám zabalila každému rohlík se šunkou a máslem a vyrazili jsme. Zase jsme seděli v kufru dodávky. Bylo to tam dobrý protože jsme mohli být všichni vedle sebe nebo naproti sobě. Párkrát jsme zahlédli kupi MMerů. ,,Chcete s námi na Meet&Greet?"zeptal se najednou Martinus. ,,Joo"vykřikli jsme s Bety jak jeden člověk. Vždycky jsme tam chtěli a teď když jsme s klukama víc než kamarádi bylo by to mega super. Zkusili by jsme si zase být jen faninkami. I když tohle je nepopsatelněkrát lepší. ,,Jsme tu"řekl řidič a my si vystoupili. Vešli jsme do šatny zadním vchodem. S Bety budeme mít modré mikiny SOON a tepláky SOON a gumičky prostě všechno SOON. To bylo mega. Zadarmo mít všechno SOON. Bohužel ne navždy ale v tom jsem měla Marcusovu černou mikinu, ta je lepší protože voní po něm. Nikdy ji nevyperu. V maskérně nás učesali a nalíčili. Kluci se na nás s Bety nemohli vynadívat prej. A začali pištět MMerky. Koncert zachvilku začne. První písnička bude Elektrisk. Marcus a Martinus si nastoupí na plošinu so je potom vyveze nahoru a já s Bety vyběhneme bokem. Dali jsme klukům každá pusu a pak jenom rychle zmizeli a my museli rychle vyběhnout nahoru taky. Bylo tam víc lidí než jsme si mysleli ale spíš jsme si to užívali. Tančili jsme, kluci zpívali, faninky pištěli a volali,,Marcus a Martinus"Nedivím se proč to tak milují. Tančili jsme každou choreografili jak jsme uměli a prožívali hudbu, všechno tam. Byli jsme hned za Marcusem a Martinusem takže se občas otočili a usmáli se na nás. Pak přišlo Wild Love. Kluci si nás přitáhli k sobě a objali kolem ramen. Zpívali jsme a žili hudbou. Strašně jsme si to užívali. Faninky zpívali s náma a kluci nás nepřestali objímat. Po zkončení nás ještě víc stiskli v objetí a prohlásili do mikrofonu,,Tohle jsou Maky a Bety a jsou super zpěvačky tanečnice a kamarádky!" ,,Víc než kamarádky"usmál se na mě pak Marcus. ,,Budem spolu chodit?"zeptal se mě pak. ,,Joo"vykřikla jsem až se to rozlehlo po okolí. Marcus mě obejmul a pomalu jsme se vydali z pódia. Hned jak jsme zašli za roh vtiskla jsem Marcusovi polibek. ,,Ty se mnou budeš chodit?"zeptal se pak Martinus Bety která se ještě nevzpamatovala kolik tam bylo lidí. Políbila Martinuse a řekla,,To mělo znamenat ano kdybys nepochopil" a usmála se. ,,Byli jsem super děcka"přiběhl učitel. ,,Moc jste se mi líbili jak jsem se do toho vžili"chválil nás. Teď nás čekalo Meet&Greet.
ČTEŠ
♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)
عاطفيةAhoj píšu příběh o sobě a o Marcusovi Gunnarsenovi kterého moc miluju❤ Bude to o lásce a jak já najdu jeho a on mě. Taky v příběhu vystupuje moje BFF kterou mám moc ráda a doufám že se jí příběh líbí❤ Snad ze vám bude příběh líbit❤