Kino

80 7 0
                                    

Auto zabrzdilo,,Jsme tady... no tak co tam děláte v zadu nechte si to napotom!"vzkázal řidič. Cítila jsem se trochu trapně ale vypadalo to že kluci jsou v pohodě jen se sladce zasmáli. Martinus z kufru vylezl první a Bety vzal kolem pasu a ladně vytáhl z kufru. Bety se to moc líbilo. Otočila se a ušklíbla se na mě. Martinus ji vzal za ruku a vedl do kina. Pak vyskočil z kufru Marcus. Vzal mě do náruče, vyndal z kufru a nesl jak svou nevěstu. Ti kluci se snad perou kdo se bude líp věnovat holce. A nesl mě do kina. Až v kině měpoložil na sedačku vedle Bety. ,,To byla jízda" řekla jsem ze srandy aby to slyšela jen Bety,,No to jsem se proletěla z kufru" zasmála se Bety a nemohlo chybět naše ,,Ahaha" Používáme to místo XD a tak. Marcus přišel s lístky a vedl nás do sálu. ,,Kde jsou všichni a kde je Tinus?" ptala se Bety. ,,Jsme ve VIP tady nikdo nebude jen my. Umíš si představit kdyby sem vběhli nějaký faninky?! A Tinus měl být s vámi nevim kam zdrhl" řekl Marcus a sedl si doprostřed kina. Já hned vedle něj a Bety o řadu dál. Netušila jsem kde je Martinus a bylo mi Bety líto, ale věděla jsem že se vrátí. Kino zhaslo a Martinus přiběhl,,Nejdu pozdě?" Bety ze rozzářili oči. Martinus se na ni podíval romantickým pohledem a podal jí kytici růží. Bety byla štěstím bez sebe. ,,Děkuju Tinyyy" děkovala se slzamy v očích a objímala ho. Marcus se na ně otočil a nechyběl Martinusův úšklebek.
Marcus se na ně chvilku díval ale pak se pousmál a já tušila že něco vymyslel. Mám se bát? Nebo těšit? Bety se Martinusovi opřela o rameno, svýral její dlaň v té své a druhou rukou ji Martinus hladil po rameni.
Marcus semnou chvilku dělal to samé. Začal film. Marcus přemýšlel jak bratra porazit až mě zvedl a posadil si mě na klín a objímal mě kolem pasu. Připadala jsem si lehká když si sedím a on mě zvedne a v pohodě přenese. Pak si opřel hlavu o moje rameno a já ho hladila po ruce. Líbilo se mi to a Marcus vypadal taky spokojeně.
Film jsme si užívali do konce. Pak mě Marcus a Bety Martinus za ruku vyvedli ven ze sálu. Bála jsem se že všechno skončí a půjdeme domů. ,,Maci? Nepůjdem teď domů že ne" zeptala jsem se se strachem. Marcus se na mě podíval ,,Jo půjdem..." nemohla jsem nic říct. Nemůže to takhle skončit. I Bety klesl úsměv. ,,... ale všichni k nám na hotel" dokončil větu Marcus. ,,To fakt?!?"vykřikla vzrušeně Bety. S Bety jsme se objali. A pak objala Martinuse a já Marcuse. Kluci nás vzali na záda a nesli k autu jako nějakou výhru. A čekala nás další cesta autem.

Romantická část s Tinusem pro moji Bety❤ bettygunnarsen

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat