Poslední úpravy

38 3 0
                                    

Pohled Maky
Marcus se mi konečně vrátil domů. Pořád mívám deprese z toho snu. Ale on je tu semnou. Dnes musí Marcus a Martinus na koncert do Osla. A zítr až se vrátí, budeme mít svatbu. Mám trochu strach ale z toho že něco pokazím, ne že by Marcus nebyl ten pravý. Marcus je dokonalý a já ho mooc miluju.
Kluci odjeli a my jeli připravit vše na místo. Vzali jsme květináče s bílími květinami, nápis ,,Married" a další.. Pak tu byli věci o kterých nám nechtěla paní Gunnarsen říct. Prej ať z toho máme překvapení. Vypadalo to tam nádherně.
Pak jsme jeli domů, připravit co přesně na sebe, jaký účes, makeup a tak. O tohle se bude starat paní Gunnarsen a pan Gunnarsen se mezitím postará o kluky. ,,Hmm budeš nádherná"pousmála jsem se na Bety. ,,Ty takyy"obejmuli jsme se. ,,Kéž by se toho dožili naši"zesmutněla. ,,Neboj koukají se na nás zhora. Jsou pořád s námi."říkala jsem ale taky mi stékali slzy ,,Teď je Gunnarsen naše rodina a myslím, teda vím že je to rodina našich snů ne?"snažila jsem se zamaskovat smutek. Bety přikývla a jemně se usmála. ,,No a Gunnarsen budeme už za den takže.."zasmála jsem se a dál rozveselovala Bety. Taky se mi to podařilo a ona se zasmála.
Pak jsme ještě koupili Abigail a Emilii miny bílé šatičky a Macovi mini černý obleček. Přípravy nám zabraly celý den a kluci se mezitím vrátili domů. Večer jsem nemohla spát. Pak přišel Marcus a já si lehla na jeho hrudník. ,,Dobrou noc budoucí paní Gunnarsenová a moje ženo"usmál se Marcus. ,,Dobrou noc můj budoucí manželi"oplatila jsem mu humor i s úsměvem. Pak jsem na jeho holém hrudníku usnula.

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat