Výlet

95 7 1
                                    

Martinus se zvedl a Bety chitil za ruku a vytáhl na nohy. Marcus udělal to samé ale chitil mě kolem pasu, položil si moji hlavu na jeho hruď a zašeptal,,Jsi krásná." To jsem se musela chvíli vzpamatovat ale už nás zase kluci vedli ven. Mě Marcus kolem pasu a Bety Martinus kolem ramen ale jak vyděl bratra, vzal Bety kolem pasu taky. Bety se na mě podívala s otevřenou pusou a já na ni taky překvapeně. Marcus se podíval na Marcuse a zase se na sebe usmáli. Marcusovu úsměvu nedokážu odolat.
Vedli nás nějakým zadním vchodem do auta. Měli dodávku a kluci jezdili vzadu aby je nikdo neviděl. Posadili jsme se vedle nich. A jeli do kina. Řídil jeden z těch pánů co za náma předtím přišli. Marcus si celou sectu pohrával s mými prsty a Bety se celou cestu lepila na Martinuse kterému se to líbilo a hladil ji po vlasech. Byli jsme jako ve snu. Nikdy jsme se nechtěli probudit. Ale sen to nebyl, bylo to víc než jen sen. Skutečnost!
Pocestě jsme slyšeli pár ječících faninek. Asi věděli jaké mají auto, řidiče nebo nás zahlédli vzadu.
Chtěla jsem si s klukama povídat ale nevěděla jsem jak začít. Bety se pak začala ptát na různé otázky a já se přidávala. Tak jsme si nakonec povídali. Co bych bez tebe dělala Bety♡.
Jeli jsme přes město kde byla nepříjemná cesta. Nějak jsem se držela ale jak jsme přeskočili jakýsi kámen, spadla jsem na Marcuse a ten se semnou svalil v na zem. ,,Promiň" omlouvala jsem se. Marcus se jen začal smát. Já taky, Bety a Martinus taky tak jsme se všichni smáli.
Když jsme se uklidnili, Bety si lehla Martinusovi do klína ale nespala protože jsme nejeli daleko. Martinus ji s láskou v očích pozoroval. Marcus si toho všiml a vzal mě kolem pasu a za nohy, zvedl mě a položil, že jsem ležela na zemi mezi jeho nohama a opřela se o jeho břicho. On mě obmotal svoje ruce kolem pasu.

Sledujte bettygunnarsen o ní je z části tenhle příběh protože vím jak moc miluje Martinuse. Mám ji moc ráda❤

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat