Hudební den

64 6 0
                                    

Klukům se náš zpěv moc líbil. ,,Nechtěli byste s náma na vystoupení?"zeptal se Marcus.,,Jasně"mysleli jsme jako diváci ne jako zpívat, to nás nenapadlo. Marcus někomu zavolal a po chvilce přišli Marcusovi a Martinusovi učitelé zpěvu a tance. Pak mi to došlo. Budeme zpívat na koncertu Marcuse a Martinuse!!! ,,Holky s námi budou zpívat Wid Love a zbytek můžou..."zamyslel se Marcus,,Tančit"doplnil ho Martinus. Pánové souhlasili. ,,Ok kdy začnem trénovat? Koncert je za týden."zeptal se učitel. ,,Třeba zítra. Dnes jsme pořád trochu zaskočený že jsme tady"odpověděla jsem. ,,Fajn. To vás chápu. Tak zítra v 9 hodin ve studiu Sonic music."oznámili nám naposled než odešli. S Bety jsme jen zůstali stát s otevřenou pusou. Tak to bude ještě zážitek.
,,Kde budeme spát?"zeptala se Bety.,,No jak budete chtít. Klidně u mě na posteli.S Macem se vyspíme u mě že?"řekl Martinus. Marcus protestoval,,To se radši vyspím na zemi než s tebou." Nakonec se dohodli že Marcus bude spát ve své posteli a Martinus na gauči a tak se budou každý den střídat.
Šli jsme si vybalit věci k Martinusovi do pokoje. ,,Vždyť je to tu tak desetkrát větší než můj pokoj!"obdivovala jsem to tam. Bety se rozběhla a skočila na měkkou postel. Nebyla ustlaná takže to nevadilo. Pak jsem se šla osprchovat. Zapomněla jsem si pyžamo a v ručníku šla zpět do Martinusova pokoje. Tam ale seděl Marcus jakoby čekal na mě. Nevim kam zmyzla Bety, asi někam s Martinusem. Marcus se usmál a nepřestal se na mě dívat. Měla jsem pocit jakoby mě svlíkal pohledem. Cítila jsem se trapně. Marcus se zvedl a šel ke mně. Trochu jsem couvla ale narazila jsem na zeď. Marcus mezitím došel až ke mně a přimáčkl mě na zeď. Stála jsem tam jen v ručníku a dívala se do země. Dokud mi Marcus nezvedl bradu a nezačal mě líbat. Pak ale zavolal Martinus.,,Macine dělej pojď sem!" Marcus se ode mě odtrhl. Usmál se a odešel. Nechápala jsem co měl v plánu kdyby Martinus nezavolal. Představy mě trochu děsili tak jsem se na to snažila nemyslet. Oblékla jsem se a přišla Bety. Pak přišel Martinus,,Dobrou holky"a jemně líbl Bety na rty.,,Dobrou"řekli jsme sborově. Marcus nepřišel. Asi už spal.
V noci jsem nemohla spát. Myslela jsem na to proč Marcus nepřišel, jaký bude vystoupení, jak dlouho tu budem... Rozhodla jsem se jít do koupelny. Umyla jsem si obličej a vydala se po tmě zpátky. Moc jsem toho neviděla tak jsem se vydala do prvních dveří které jsem v obrysu tmy vyděla. Lehla jsem si do postele a všimla si že tam nikdo není. Bety šla asi taky na do koupelny ale minuli jsme se, pomislela jsem si a usnula.

Pohled Marcuse
Večer jsem musel jít taťkovi pomoct s okny. Myslel jsem na ten ,,úlet" co se mi stal s Maky před pár minutama. Kdyby Martinus nezavolal tak...radši jsem si nic nepředstavoval. Chtěl jsem jí jen říct dobrou noc ale když pak přišla jen v ručníku bylo to strašně vzrušující. Nemohl jsem si pomoct, neovládal jsem se. Ten její roztomilý výraz když se styděla. Nemohl jsem si pomoct.
Když jsem se v noci vracel do pokoje, ležela Maky v mojí posteli. Asi v noci zabloudila až ke mně. Musel jsem se potichu zasmát a pak jsem si lehl k ní. Obejmul jsem ji zezadu a ruce jí obmotal kolem pasu. Je strašně roztomilá když spí. Jako andílek. Uvědomil jsem si že ji moc miluju a budu ji chránit.

♡Miluju ho♡• neboli Jeg elsker deg•(☆Marcus Gunnarsen)Kde žijí příběhy. Začni objevovat