Chapter 3

656 58 10
                                    

Jaemin kendi kendine gülümsüyordu çünkü bugün çok mutlu hissediyordu. Jeno bir kaç işi için Los Angeles'a gitmişti. Aslında, Jeno bir Ceo'ydu. 2 yıl önce üniversiteden mezun olduktan sonra babasının şirketi ona kalmıştı. Dünya çapında en iyi otellerine sahipti.

Jaemin, Jeno'nun uzakta olmasını seviyordu. Ne isterse onu yapabiliyordu. Bebeğini kaybettiği zamandan beri, Jeno Jaemin'in tüm aktivitelerini kontrol ediyordu ve ya daha doğrusu Jeno'nun izni olmadan dışarı çıkmasına izin vermiyordu. Çoğunlukla Jeno yakınlardaki markete gitmesine bile izin vermiyordu.

Jaemin en yakın arkadaşı, Mark'ı aramaya karar vermişti. Artık birlikte zaman geçiremiyorlardı. Ayrıca, Jeno Mark'ı sevmiyordu ve Mark'ta Jeno'yu sevmiyordu. Her zaman kavga ediyorlardı.

Jaemin, tanıştıkları zamandan beri neden sürekli kavga ettiklerini bilmiyordu. Aslında, Mark eskiden Jaemin'in erkek arkadaşıymış, hala liseli oldukları zaman. Hatta ayrılmış olsalar bile yakın arkadaş olmaya devam ettiler.

Aldatıldıkları için ayrılmadılar ama ikiside aslında sevgilerinin ve ilgilerinin bir aile üyesine karşı olan sevgiden fazla olmadığını fark ettiler. Evet, Mark Jaemin'i hem erkek kardeşi olarak görüyor, Jaemin de.

"Mark!!' Jaemin telefona doğru bağırdı.

"Jaemin, neden bağırıyorsun? Jeno seni incitmiyor değil mi?"
Mark endişeli bir sesle sordu.

"Hayır aptal! Jeno bir iş gezisine gitti, yani buraya gelmek ister misin? Cünkü seni çok özledim!" Jaemin heyecandan yerinde duramıyordu.

"Tabi, 15 dakikaya orada olurum." Mark görüşürüz demeyi umursamadsn telefonu kapattı.

Mark Jaemin'in evine söylediğinden daha erken gelmişti. Kapıyı tıklattı ve Jaemin aşağı kata koştu. Kapıyı açtı ve hemen Mark'ın üzerine atlayıp sıkıca sarıldı.

"Markiee!! Seni çok özledim!"

"Ben de seni özledim." Mark güldü.

"Jeno'yla son zamanlarda nasıl? Hala göt gibi mi davranıyor?" Alaycı bir tonda söyledi. Mark, Jeno'nun bebeklerini kaybettikleri gün Jaemin'e naptığını biliyordu.
Nasıl bir insan bebeklerini düşürdüğü için birisini suçlayabilirdi?

Bu kaza olduktan sonra bir yıl geçmişti ama Jeno hala Jaemin'i affetmemişti. Herkesin önünde kocası olan Jaemin'e olan aşkını gösterirdi ama Mark Jeno'nun Jaemin'den nefret ettiğini biliyordu.

Birçok kez Jeno'nun Jaemin'e vurduğunu görmüştü. Tabi Jeno'nun Jaemin'e böylr davranmasına öfkelenmişti. Mark'ın ilişkileri hakkında bilmediği şey ise Mark ne zaman Jaemin'i incittiği için Jeno'ya sinirli olduğu zaman, Jeno daha kötü Jaemin'in canını yakıyordu.

Jeno, Jaemin'in onu Mark'a şikayet ettiğini düşünüyordu. O zamandan beri Jaemin Mark konusunda temkinliydi. Ona her problemlerini söylemiyordu. Özellikle Jeno'nun kırıcı tavırlarını.

"Mark endişelenme. Bazen göt gibi davranıyor olabilir ama hala bana iyi bakıyor." Yalan söylüyordu.

Bir şekilde Mark Jaemin'in kollarındaki siyah ve mavi morlukları fark etti and şüphe yoktu ki tişörtünün altında daha çok vardı.

"BU DA NE?!"

~~

Neden sürekli kendimi yanlış çevirmişim gibi hissediyorum? :"

Not In Your "Life" • Nomin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin