Renjun eve döndüğümden beri Jaemin için her şey sıradanlaşmıştı. Sabah kahvaltısında kimseyle konuşmadan yemeğini yiyor ve sonra tüm gününü odasında geçiriyordu. Şanslıydı ki Jeno iyi yönde değişmeye devam ediyor ve ilk zamanlardaki gibi eve bir çalışan almaya karar vermişti. Böylece Jaemin hiçbir şeyle uğraşmak zorunda kalmıyordu.Diğer yandan ise hayatlarında bir çok şey değişmeye başlamıştı bile. Jaemin, Renjun ve Jeno arasındaki gerilimi hissedebiliyor ama önemsemiyordu. Gözlerinin önünde aşk yaşamalarını bile umursamıyordu. Son zamanlarda tek istediği şey bebeğinin güvende olduğunu bilmekti. Daha fazla başkaları için yıpranmaya gücü yoktu.
Jaemin ona tekrar kalbini açtığı o gecede Jeno tarafından tekrar öldürülmüştü. Onu reddetmemiş hatta gece boyunca ilgi gösterse de sabah olduğunda günaydın bile demeden işe gitmişti ve sonrasında sanki hiçbir şey olmamış gibi yapmıştı. Umutlarının her defasında tekrar ve tekrar yıkılması artık Jaemin için sıradanlaşmıştı. Jeno tarafından görmezden gelinmek, hakaretlere uğramak ve hatırlamak istemediği diğer her şeyi... fiziksel acının mı yoksa ruhsal olanın mı canını daha çok yaktığını bilmiyordu... sadece biricik eşinden bu kadar uzak olmak onu üzüyordu.
Jeno'nun açısından ise her şey düşünüldüğünden daha farklıydı. Bir sürü işle uğraştığı yetmiyormuş gibi, Renjun hakkında duydukları tekrar aklını kaybetmesine sebep olabilirdi. Jaemin'den sonra ilk defa birisine güvenmeyi denemişti ve şimdi karnındaki bebeğin ondan olmama ihtimali vardı. Taşlar sürekli oynuyor ve hiçbir şey olduğu gibi kalmıyordu.
Renjun'un acısına ek olarak Jaemin'e güveneceğini söylemesine rağmen kendini tutamamış ve Dna testini yaptırmıştı. Bir hafta öncesinde eline ulaşan zarfı hala açamamıştı ama... Eğer doğruysa Jaemin'e güvenmeyerek çok büyük bir haksızlık yaptığını düşünecekti, bu yüzden açmaya cesaret edemiyordu. Evliliklerinde aynı hatayı ikinci defa yapmamasını umuyordu sadece.
Kendi düşüncelerine dalmışken Lucas odadan içeri girmiş ve tüm dikkatini dağıtmıştı. Normalde bunun için ona kızabilirdi ama bu sefer işine gelmişti. Düşüncükçe içi içini kemirmeye başlıyordu. Lucas bunu fark etmiş ve bir şey demeden elindeki zarfı Jeno'nun masasına bırakmıştı. Lucas odadan çıktığında Jeno masasına bıraktığı zarfı açmış ve istemeye istemeye içinde yazanları okumuştu. Bu bilgilere ulaşabilmek için Koredeki en iyi hackerlardan birisine yığınla para dökmüş ve suçsuz birisini kaçırıp tehdit etmek zorunda kalmıştı ama... şimdi aldığı sonuçtan hiç mutlu değildi. Kağıtta yazan her şey düşüncelerini doğruluyor ve birkaç fotoğrafla bilgileri doğruluyordu. Şüphelendiği gibiydi. Renjun ona olan güvenini yıkmış ve sürekli Çin'e gitmesinin sebebi ortaya çıkmıştı...
⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯
Çok beklettiğim için üzgünüm ama bu ship artık benim için biraz daha acı verici olmaya başladı. Çok değer verdiğim birisini hatırlatıyor ve o yüzden bir miktar Nomin den kaçmış olabilirim. O yüzden çokça özür dilerim ama daha fazla bekletmeyip bir an önce bitirmeyi planlıyorum. Bu not bu kadar. Görüşürüz ve kendinize dikkat edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not In Your "Life" • Nomin
Fiksi UmumOnun için, hiçbir zaman ikinci veya üçüncü bir şans vermemesine rağmen her zaman kocasını seviyor olacak. 🔞 WARNING 🔞 Written by: psychopathjp