Chapter 8

606 52 30
                                    

Jaemin dün Jenoyla mutlu olduğuna inanamıyordu. Belki de Jeno aslında Jaemin'e nazik olmak istemiyordu. Dün akşam olanlar sadece şehvetten dolayıydı. Ya da Jeno bilerek ondan daha çok intikam alabilmek için böyle yapmıştı.

Şimdi, jaemin, Jeno ve Jeno'nun sevgilisi olduğu söylenen adamın karşısında duruyordu. Jeno'nun sevgilisi olarak? Ne zamandan beri Jeno'nun bir erkek arkadaşı vardı? Asıl soru ise ne zamandan beri Jeno Jaemin'i artık eşi olarak anmaya layık görmüyordu?

O gece Jeno Jaemin'e eve birisini getireceğini söylemişti. Jeno'nun bir arkadaşını getireceğini düşünmüştü, aşkını değil. Jeno Renjun'u sevgilisi olarak ve Jaemin'i de eşi olarak Renjun'a tanıttığında Jaemin çok şaşırmıştı.

(Genişlik level: 949495848384838)

Öyleyse, Renjun Jeno'nun evli olduğunu önceden biliyor muydu? Neden hala Jeno'ya yakınlaşma konusunda istekliydi? Jaemin fazlasıyla kızgındı ve incinmişti. Direkt Renjun'un yüzünü yumruklamayı çok istiyordu ama kendini tutuyordu.

Jeno'nun ona karşı olan kini böyle bir şey yapabilecek kadar nasıl büyük olabilirdi. Yavaşça mutlu çifti oturma odasında bırakıp kendi odasına ilerledi.

Jaemin ayaksesleri odasına doğru gelirken düşüncesizce acı bir şekilde ağlıyordu. Jeno kapıyı açtı ve Jaemin'in yanına oturdu. Jeno'nun kendisini sakinleştirmeye çalışacağını düşünüyordu ama aksine Jeno'dan gelen ağır sözleri kabul etti.

"Neden burada ağlıyorsun? Sakın bu sahneyi Renjun'in önünde yapmayı deneme! Onu buraya getirdim çünkü sen gibi arkamdan iş çevirerek beni aldatan bir sürtük olmadığım için. Renjun'e karşı kötü bir şey söylemeni istemiyorum! Renjun'in önünde iyi birisi gibi davranmanı istiyorum! Eğer onu incitmeyı denersen, ne yapacağımı biliyorsun.. Sana vurmadan önce ağlamayı kes. Aşağıkata kadar beni takip etmelisin, hemen şimdi. Unutma, bu ilişkide güce sahip olan tek benim ve bana itaat etmelisin!"

Jeno'nun sözleri Jaemin'in kalbini kırmıştı. Dün gece özlediği mutluluğu hissetmişti ama gözlerindeki parıltıyı kaybetmişti. Mutluluğunu kaybetmişti. Şimdi Jaemin eski haline geri dönmüştü, güçsüz ve kırılmış hissediyordu. Kocasının sevgisini ve ilgisini umut ediyordu.

Ama aldığı tek şey kalp kırıklığı ve nefretti. Jeno'nun söylediği gibi, bu ilişkide Jeno güçlü olandı kendisi değil. Yani sadece Jeno'nun emirlerine uyabilirdi. Eğer Jeno Renjun'i Jeno'nun sevgilisi olarak kabul etmesini istiyorsa, Renjun'i kabul etmesi gerekiyordu.

Hatta eğer Jeno ölmesini dahi isterse, Jeno için kendini öldürmesi gerekirdi. Neden? Çünkü onun için hiçbir zaman ikinci veya üçüncü şansı vermiyor olsa bile her zaman kocasını seviyor olacak.

Not In Your "Life" • Nomin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin