Chapter 13

526 45 26
                                    

Jaemin bedenini sağa ve sola çevirdi rahat hissettiği poziyonu bulduğunda battaniyeyi boynuna kadar çekti. Çok kötü bir baş ağrısı vardı ve tek istediği tüm gün boyunca uyumaktı.

Midesinde yaşanan karmaşa yüzünden başı hala ağrıyor olmasına rağmen gözlerini açtı. Yumuşacık yatağından kalktı ve banyoya doğru koştu.

Midesine baskı yapan ne varsa kustu. Sonra aynadan yansıyan yüzüne baktı soluk tenine ve dolu gözlerine. Kısa bir süre sonra tekrar kusmuştu. Kendini çok hasta hissediyordu ve bedeni titremeye başlamıştı.

Eğer her sabah böyle olursa, daha fazla dayanamazdı. Sabah bulantıları, hamile insanlar için normaldi ama baş dönmesi ve ağrısının gün geçtikçe daha da kötüleştiğini hissediyordu.

Nazikçe karnını okşadı ve gülümsedi. Minik bir göbeğinin olmaya başladığını hissedebiliyordu çünkü çoktan bebeği üç aylık olmuştu. Jaemin hala karnında bir 'hayatın' büyüdüğüne inanamıyordu.

Karnına dokunduğunda ya da gördüğünde mutluluk yüzünden hiç eksik olmuyordu ve tüm gün boyunca bebeğini düşünmeden edemiyordu.

Peki ya kocası? Jeno da mutlu muydu? Cevabı ise değildi. Jeno bebekten hoşlanmadığı için değildi çünkü Jeno hala Jaemin'in hamile olduğunu bilmiyordu.

Jaemin Jeno'ya söylemekten korkuyordu. Jeno'nun kendisine zarar vermesinden korkuyordu daha kötüsü bebeğini incitmesinden. Onların bebeklerine. Jeno'nun ne düşünececeğini çok iyi biliyordu. Jeno bebeğin kendisinden olmadığını düşüneceği için Jaemin hamileliğini saklamaya çalışıyordıu.

Bu sırrı ne kadar uzun süre saklayabileceğini bilmiyordu. Sadece Jeno'nun Jaemin'e karşı olan tavırlarını değiştirmesi için umutla dua ediyordu. Eğer Jeno hala değişmemiş olursa, belki de evden kaçar ve çocuğunu kendi başına büyütürdü.

Jaemin aynı zamanda Jeno ve Renjun'in mutluluklarını bozmak istemiyordu. Muhtemelen eğer Jaemin gerçekten Jeno'nun hayatından aniden kaybolursa, kocası kendisini yalnız hissetmezdi çünkü şimdi Jeno hayalini kurduğu mutlu aileye sahipti.

Jeno zaten Renjun'e ve gelecekte doğacak çocuğa sahipti. Bazen bunları düşünmek gerçekten Jaemin'in kalbinin ağrımasına sebep oluyordu. Aslında Jaemin'de mutlu bir aileye sahip olmak istiyordu çünkü çocukluğundan beri hiçbir zaman mutlu bir ailesi olmamıştı.

6 yaşından beri yetimdi. 8 yaşına geldiği zaman, herkesin normal bir aile olduğunu düşündüğü birileri tarafından alınmıştı ama aslında koruyucu ailesi her zaman Jaemin'e karşı kötü davranıyordu.

Bir kaç yıl sonra başka bir aileye verildi. O zaman Jaemin daha iyi ve sevgi dolu bir aileyle yaşayacağını düşünüyordu. Ama yanılmıştı. Bu ona kötü muamele gösteren bir ailede ikinci büyümesiydi 18 yaşına kadar.

Jaemin sadece küçük ailesiyle mutlu yaşamak istiyordu. Neden onun için mutluluğu bulmak bu kadar zordu?

Not In Your "Life" • Nomin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin