Doyoung'la olan konuşmasından sonra baygın bir şekilde uyuyan Jaemin'in yanına dönmüş ve genç çocuğu uyandırmamaya çalışarak parmaklarını merakla karnında gezdirmişti. İçinde onu Jaemin'e inanmaya zorlayan bir taraf olsa bile inatla direniyordu.
Jaemin'in sabahki solgun yüzü aklına geldiğinde bir miktar kendini suçlu hissetmişti. Doyoung'la konuştuğu zamandan beri içinde garip bir şey oluşmuştu. Hala içinde büyük bir şüphe vardı.
FLASHBACK
"Hyung.. Dna testi yapamaz mısın? O çocuğun benden olma ihtimali yok."
Doyoung karşısındaki gence karşı tekrar gözlerini devirmişti. Jaemin'e karşı nasıl böyle düşünceleri olduğunu da anlayamıyordu.
"Bunun için çok erken ve yanlış bir adım atmanı istemiyorum. Yanlış bir şey yapabilir ve onları kaybedebilirsin."
Jeno bir şekilde ne dediğini anlasa bile görmezden geliyordu.
"Eğer gerçekten istiyorsan birkaç ay sonra yaptırabilirsin."
FLASBACK ENDS (ne yapıyorum bende bilmiyorum takmayın)
Jeno içindeki şüpheyi bir süreliğine kenara bırakmayı seçiyordu, pek kenara bırakmakta sayılmazdı, bir süreliğine içinde tutacaktı ve Jaemin söyleyene kadar bildiğini söylemeyecekti.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Şimdi diyeceksiniz bu kadarcık şey için mi bu kadar bekledik? Haklısınız. Yavaştan toplamaya çalışıyorum ve daha fazla bekletmeyeyim diye ara bir bölüm gibi attım. Bu arada ben kitabı tamamen en son okuduğumda bu kitabı yazmaya yeni başlamıştım. O yüzden olayların çocuğun tam hatırlamıyorum. Artık bir şekilde bitiricez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not In Your "Life" • Nomin
Художественная прозаOnun için, hiçbir zaman ikinci veya üçüncü bir şans vermemesine rağmen her zaman kocasını seviyor olacak. 🔞 WARNING 🔞 Written by: psychopathjp