Jaemin evdeki gürültüler yüzünden uzandığı yataktan kalkmış ve ne olduğunu anlayabilmek için sakince odasından çıkmıştı. Neden sürekli evlerinde bir curcuna olduğunu bilmiyordu ama kesinlikle sakinliğe ihtiyacının olduğuna emindi. Sürekli gürültülü ve gergin olan bu evden bıkmaya başlamıştı. Jeno sanki hayatı boyunca hiç hamile görmemiş gibi Renjun ve Jaemin'e bağırmaktan hiç çekinmiyor ve sürekli kavga çıkartıyordu. Bu aşırı can sıkıcı olsa bile biraz alışmışlardı... tabi Jaemin'e göre alışmak bile saçmaydı ama artık yorulmuştu. Renjun'a sinirli bile değildi.
Sinirli olan Jeno'ydu ve bağırarak Renjun'u kolundan tutmuş ve çekiştiriyordu. Jaemin konunun ne olduğunu bilmese bile aralarına girmeye çalışmış ve Jeno'nun elini tutup onu durdurmaya çalışmıştı. Renjun'la anlaşamıyor olsalarda bazen Renjun'un kendisini kurtardığı zamanlarda olmuştu. Bu yüzden Jaemin yardım etmek istiyordu.
"Sakin-"
"Jaemin çekil aradan. Bu evde bana yalan söyleyen kimsenin yaşamaya hakkı yok!"
Daha cümlesini bile tamamlayamadan Jeno onu kenara itmiş ve bağırmaya başlamıştı. Jaemin tekrar konuşamadan bu sefer Renjun konuşmaya başlamıştı ve sanki aralarında hiç Jaemin yokmuş gibi tartışıyorlardı. Jaemin aralarındaki konuşmayı dinledikten sonra Jeno'yu durdurabilmek için biraz daha önüne geçmişti. 'Hiç değişmiyor...' diye düşünmekten kendini alamamıştı, aynı güvensiz aptaldı hala. Kendisine yaptığı gibi şimdi de Renjun'a yapıyor ve bebeğin başkasından olmasıyla suçlayıp duruyordu. Jaemin bu suçlamanın nasıl hissettirdiğini çok iyi bildiği için Renjun'un da böyle hissetmesini istemiyordu.
"Jeno yeterli bu-"
konuşmasını yine tamamlayamamıştı ki Jeno onu umursamadan Renjun'un kolundan tutup tekrar çekmişti. Jeno'nun bilmediği şeyse kesinlikle Jaemin'in Renjun'e yaslandığı ve ona tutunarak ayakta kaldığıydı. Ve birbirleriyle tartışmalarına son veren şey yerde baygın bir şekilde uzanan Jaemin olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not In Your "Life" • Nomin
Ficción GeneralOnun için, hiçbir zaman ikinci veya üçüncü bir şans vermemesine rağmen her zaman kocasını seviyor olacak. 🔞 WARNING 🔞 Written by: psychopathjp