Chapter 1

1.3K 67 55
                                    

Jaemin sessizce yatağında oturup, kendisi için ağlıyordu. Hasta hissediyordu, herhangi bir kasını hareket ettiremeyecek kadar çok bedeni ağrıyor. Güçsüzce kocasının adını mırıldandı ama kimse onu duymadı.

"Jeno... Jeno..."

Hala birçok kez Jeno'nun ismini mırıldanıyor. Gerçekten Jeno'yu çok özlüyor, onun sevgili kocası olan Jeno'yu. "Yeni" halin değil, "eski" Jeno'yu özlüyor.

Jeno'nun bu gecede içeceğini biliyordu. Jaemin, Jeno'nun sarhoş olduğu zamanlardan nefret ediyordu çünkü agresifleşiyor ve acımasızca Jaemin'e vuruyordu. Her gün dövüldüğü için hissizleşmeye başlamasına rağmen, hala Jeno sarhoşken ona vurmasını istemiyor.

Hala bir ay önce olanları olanları hatırlıyor, Jeno sarhoş olduğu zaman, Jaemin'in dersii yırtılana kadar ona kemeriyle vurmuştu. Şimdi bile yarası iyileşmedi.

Jaemin kendinden nefret ediyor. Jeno'nun kötü birisine dönüşmesinin tamamen kendi hatası olduğunu biliyordu. Yapması gereken tek şey bebeğini korumaktı ama onu bile yapamadı. Aptaldı, işe yaramaz ve Jeno'nun verdiklerine karşı nankördü.

Jeno her zaman böyle değildi. O zamanlarda Jaemin'e karşı çok iyiydi ve hiçkimsesinin olmadığı zor zamanlarda ona yardım etti. Ama her şey tek bir gecede değişti.

FLASHBACK

Jaemin yemek odasına doğru yürüdü.

Jeno tüm gece boyunca, Jaemin için mükemmel bir akşam yemeği randevusu hazırlayabilmek için ayaktaydı, Jaemin dışarı, insanların içine çıkmayı reddediyordu çünkü insanların bakmasından korkuyordu.

"Jeno neredesin?" Jaemin kapıya geldiğinde çığlık attı. Yarı yürüyordu, yarı tökezliyordu.

(Anlamayanlar olarak gelin toplaşıp ağlayalım.)

"Buradayım Nana." Jeno arkasından çevapladı, kolunu Jaemin'in beline sardı.

Şimdiye dek akşam yemeği randevuları iyi gidiyordu ve Jeno, Jaemin için en tatlı kocaydı. Jaemin tavuğundan ikinci bir parçayı yerken, karnında keskin bir acı hissetti.

Jaemin acı içerisinde yere çöktü ve gözlerini sıkıca kapattı.

"Sorun ne Nana, iyi misin?" Jeno endişeyle bakarken sandalyesinden inip hızla Jaemin'e doğru koştu.

Jeno, Jaemin'in bacaklarının arasından gelen kanı gördüğünde korkmuştu. Hızlı hareket edip arabasının anahtarlarını aldı ve Jaemini yerden kaldırdı. Evini kilitlemek için bile uğraşmadı.

Daha sonrasında Jaemin gözlerini açtığında, baş ağrısı ve karnı düz görünüyordu.

Jaemin, uzaklara bakıp hüngür hüngür ağlayan Jeno'ya baktı ve bebeğini kaybettiğini biliyordu.

O gece eve gittikleri ilk gecede Jeno ilk defa Jaemin'e karşı elini kaldırdı. Birbirlerini tesselli etmek yerine, Jeno, Jaemin'e vurdu çünkü bebeklerinin gitmesi onun suçuydu.

~~~

Hi babes.

user46370381 çok içimden geldi bu hikaye de sana gelsin.

Not In Your "Life" • Nomin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin