🔞UYARI. 🔞
Büyük olan Jaemin'i yumuşak bir şekilde yatağa itti, dudakları hala ayrılmamıştı. Jaemin ağzından zorlukla solurken, kocasının dilini içeri kaydırmasına izin verdi. Jaemin'in boynundaki yumuşak deriyi emmeye başlamadan önce dilini Jaemin'in ağzında gezdirdi.
Jaemin dudaklarını hafifçe araladı, heyecanla kapanmak için çırpınan gözlerini kapattı. Jeno dilini Jaemin'in teninde gezdirirken Jaemin'in ralık dudaklarının arasından çıkan tatlı iniltiyi işitti.
Jeno kendi kıyafetleri de dahil olmak üzere Jaemin'in kıyafetlerini yırtarak çıkartığında ikisininde tamamen çıplak kalmasını sağlamıştı. Jeno elini aşağı indirdi ve parmağını Jaemin'in deliğinden iterken aynı zamanda boynunu öpüyordu.
Jaemin nefes nefese birden gözlerini açtı ve tekrardan sıkıca kapattı. Uyarmadan içine giren ikinci bir parmakla alt dudağını sertçe ısırdı. Gözyaşları gözlerine batarken sesini içine atabilmişti.
Jeno'nun kafası karışmıştı. Yedi aydır hiç sex yapmadıklarını biliyordu ama Jaemin bakir olmamasına rağmen neden acı çekiyormuş gibi göründüyordu?
Parmaklarını genç olanın dar deliğinde sertçe ileri geri hareket ettirmeye başladı. Bir süre sonra, Jaemin kendini Jeno'nun büyük penisi tarafından yırtılarak açılıyormuş gibi hissetmişti. Kısacık bir nefes aldı ve sıkıca Jeno'nun kollarını tuttu.
Jeno başını Jaemin'in boynuna gömmek için başını eğdi. Jaemin yumuşak bir inleme bıraktı, hissettiği acının kaybolduğunu ve yerinin şehvetin aldığını hissetti. Bacaklarını kaldırdı ve onları Jeno'nun beline doladı.
Jeno penisi daha derine iterken daha hızlı kalçasına çarpıp Jaemin'in dar deliğine girmeye başladığında Jaemin'in başını geriye atıp daha yüksek bir sesle inlemesine sebep oldu. Jaemin azmıştı ve daha çok istiyordu. Kendi üyesini kavramak üzereydi ki Jeno eline vurup uzaklaştırdı.
"Dokulmadan gelmeni istiyorum." Nefesini verdi, daha hızlı hareket etti.
Jaemin sertçe dudağını ısırdı ve parmaklarını jeno'nun sırtından aşağı çekti. Orada iz bırakabileceklerini umursamıyordu. Umuyordu ki Jeno bunu sorun etmezdi.
"Ben... g-geleceğim.." Jaemin nefes nefese söyledi. Jeno dudaklarını Jaemin'in dudaklarıyla birleştirmeden önce sırıttı, yapabildiği kadar hızlı bir şekilde genç olanın içine girdi. Jaemin'in sırtı yay gibi gerilirken beyaz sıvı karnına sıçramıştı.
Jeno doruğa ulaşıp Jaemin'in içine boşalırken, başını Jaemin'in boynuna yasladı. Jaemin, Jeno'nun penisinin içinde tekraran sertleştiğini hissedene kadar hareket etmeden aynı şekilde kaldılar.
"Bugün kendimi tutamayacağım. Tekrar yapabilir miyiz?" Jeno mırıldandı. Jaemin kırmızı yüzünü Jeno'nun omuzlarında saklamaya çalışırken başıyla onayladı.
Sonra, Jeno Jaemin'in bedenini kollarının arasında sıkıca tutarken kalçalarını hareket ettirmeye başladı. Jaemin'in bedenini böyle kucaklamayı özlediğini kabul etmişti.
Jaemin bundan sonra Jeno'yla olan ilişkilerinin iyi gidip gitmeyeceğini bilmiyordu. Şimdi, sadece Jeno'nun onu tutmasını ve sıcaklığını hissetmek istiyordu. Hatta bir rüya gibi görünse bile bu rüyanın hiç bitmemesini umuyordu.
~~
Bu bölümü çevirmek benim için çok zordu o yüzden anlamsızlıkları görmezden gelin tşkler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not In Your "Life" • Nomin
Narrativa generaleOnun için, hiçbir zaman ikinci veya üçüncü bir şans vermemesine rağmen her zaman kocasını seviyor olacak. 🔞 WARNING 🔞 Written by: psychopathjp