FLASBACK
"Lee Jaemin." Seslenen hemşireydi.
Jeno, centilmence Jaemin'in elini tutup doktorun odasına götürdü.
"Sorun ne çocuklar?"
"Jaemin, iki haftadır kustuğu için geldik." Jeno söyledi ve elini Jaemin'in dizine koyup güven verici bir şekilde patpatladı. Jaemin, Jeno'nun darmadağın görünmesine sebebp olan karışık saçlarına baktı.
"Peki, birkaç test yapacağız ve neyi olduğunu öğreneceğiz. Jaemin lütfen bu kabı alıp içine işeyebilir misin?"
Doktorun söyledikleri Jaemin'in kızarmasına sebep oldu. Jeno sessizce kıkırdadı.30 dakika geçmişti. Jeno ve Jaemin test sonuçlarını bekliyorlardı. Jaemin biraz gergin görünüyordu. Tehlikeli bir hastalığa yakalanmış olmaktan korkuyordu. Jeno, Jaemin'in anksiyete atağını sakinleştirebilmek için ona tatlı öpücükler veriyor ve sarılıyordu.
Bir süre sonra hemşire tekrar Jaemin'in adını seslendi ve doktor yüzündeki kocaman gülümsemeyle onlara gösterdi.
"Bakış açınıza bağlı olarak, size güzel bir haberim var. İlk olarak, Jaemin'in kadınların gibi hamile kalmasına sebep olan bir rahmi var gibi görünüyor. Belki de bir çok insan erkeklerin hamile kalabileceğini bilmiyor. Çünkü Jaemin gibi erkekler dünyada çok nadir."
Jaemin ve Jeno doktorun söylediklerine şaşırmamış gibi görünüyordu çünkü Jaemin 'özel' olduğunu çok önceden öğrenmişti. Aynı şekilde Jeno bunu üniversitede öğrenmişti.
"İyi haberse, Jaemin hamile." Tekrar doktor söyledi.
Jeno sessizce kutlamıştı, her zaman kendine ait bir aileye sahip olmak istemişti.
" yani sizi kürtaj yaptırmak hakkında bilgilendirmeye ihtiyacım yok diye düşünüyorum, değil mi?"
"Hayır!" "Evet!" Jeno ve Jaemin aynı anda cevap vermişlerdi. Jeno gözleri kocaman açılırken Jaemin'e baktı.
"Ne?" Jeno, Jaemin'in şokla yerinden sıçramasına sebep olacak bir kızgınlıkla bağırdı. Jaemin kekelemeye başlamıştı, "pe-peki, ben sadece 20 yaşındayım ve hala üniversiteliyim. B-ben bir çocuk sahibi olmaya hazır değilim, Jeno..."
Jeno şokla, ağlamak üzere olan Jaemin'i izledi. Nasıl Jaemim onların doğmamış çocuklarını kendi bencilliği için öldürmek isteyebilirdi?
"Siz ikinizi yalnız bırakıyorum..." sonra doktor ayağa kalkıp odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Hemşireye kimsenin içeriye girmemesini tembihledi.
"Jeno, ben hala üniversiteyim ve hala bir işim yok. Nasıl bu bebeğe bakacağım ki?" Jaemin konuşurken daha çok ağlamaya başlamıştı. Jeno softlaşmıştı. Jaemin bunu söylediğinde bir kahkaha bıraktı ve Jaemin ona anlamadığınu belli eden bir şekilde baktı.
"Nana, bu bebeğe tek başına bakacağını düşünüyor olamazsın, değil mi?"
Jaemin sadece ayaklarına bakarak cevapladı, "beni terk etmeyecek misin? Biliyorum ben iğrencim ve sadece bir ucubeyim çünkü erkeğim ve hamile kalabiliyorum."
Jeno, Jaemin'e baktı ve göz yaşları Jaemin'in yanaklarından aşağı indi.
"Nana sen iğrenç değilsin! Evet, birçok erkek hamile kalamıyor olabilir ve sen hamile kalabilen kısımdan olduğun için seninle gurur duyuyorum. Seni seviyorum, Jaemin. Sen benim bebeğim, meleğimsin kesinlikle bir ucube değilsin." Jeno söyledikten sonra Jaemin'i kaldırıp dizine oturttu ve ona kocaman sarıldı.
FLASHBACK BİTTİ
Jeno içinde büyüyen siniri hissediyordu. O pisliğe inanacak kadar aptaldı. Nasıl Jaemin'in en başından beri onunla oynadığını görememişti.
Zengin bir adamı her şeyiyle almak iyiydi. Jeno, Jaemin'in onun parasını istediğini düşünüyordu bu yüzden Jaemin hamile kalmayı kabul etmişti ve Jeno ona izin verecek kadar aptal olduğunda bebeklerini öldürmüştü.
Jeno, Jaemin'in tüm parasını almak istediğini ve sonra onu terk edeceğini düşünüyordu. Jeno ayağa kalktı ve masasındaki her şeyi pisliğin sebep olduğu tüm sinirini çıkarabilmek için yere fırlattı.
"Lucas, hemen bana Seoul'e dönüş bileti al!" Bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not In Your "Life" • Nomin
Ficção GeralOnun için, hiçbir zaman ikinci veya üçüncü bir şans vermemesine rağmen her zaman kocasını seviyor olacak. 🔞 WARNING 🔞 Written by: psychopathjp