POGLAVLJE 5

1.2K 34 0
                                    


MATEO P.O.V

Sve sam sjebao onim poljubcem.Ne znam koji je djavo usao u mene kad sam to uradio,al prosto nisam mogao da se suzdrzim.Sta sada da radim,pa ona me sigurno vise ni pogledati nece.Udaram u volan jer sam vec i dovoljno besan na sebe zbog mog glupog postupka,ali sam vise besan na to sto sam nju povredio iako mi to nije bila namera.Ne znam zasto,ali prosto nisam hteo da tako ispadne.

Ulazim u stan,vec sav besan,a i umoran.Prvo sto radim je odlazim pod tus,ali ni tamo nisam iz misli mogao da izbacim njene prelepe i prozirne zelene oci. Sa tim mislima tonem u san.

Ujutru se budim kao i obicno i odlazim da trcim,jer je to jedini nacin da se izduvam.Prolazim pored plaze,a tamo vidim jednu devojku koja,trci njome. Ta devojka previse lici na Miu,ali kad malo bolje pogledam,pa to jeste Mia mojim licem se rasiri osmeh.Krenem prema njoj,ali da me ne vidi,jer to bi bilo cudno.Krenem da trcim prema njoj,a taman kada sam stigao do nje i da je pozdravim ispred se pojavi neki momak,a njegovom licu je osmeh,a Mia izgleda kao da je videla duha pa se malo odmice u njega,a onda udari u moja prsa.U njenim ocima vidim strah i kao da trazi pomoc od mene.Sklonim svoj pogled sa nje i okrenem ga prema momku,koji se idalje zlocasto smije.Dodje mi da ga udarim.

"Mia,zar neces da pozdravis svog starog prijatelja"pogledam u Miu,a ona gleda u mene i preklinje za pomoc.

"Mislim,da Mia ne zeli da prica sa tobom,zato pali"kazem,mirno,a za one koji me poznaju,znaju da trebaju da beze.

"Ko si joj ti da odgovaras u njeno ime"pita besno

"Ja sam joj decko"na to decko Mia me pogleda,a ja slegnem ramenima kao da sam smiren,a nisam.Mada me zabavlja njen pogled

"Mia nisam znao da imas decka"pita momak

"Da ima,a sada pali"kazem sad vec besno

"Ne odgovaraj ti umesto nje,Mia da li je to tacno"pita Mia,a ona se okrene prema njemu

"Da...da tako je"muca,izgleda da nezna da laze

"Vidis,a sada pali,ako ne zelis da te ja na silu nateram"kazem,pa uhvatim Miu oko struka,a ona se na moj dodir ukoci,a ja se nasmejem

Momak sav besan odlazi,a Mia se okrece prema meni,naravno jos uvek u mom zagrljaju.Gleda me besno,a ja je pogledam pogledam pogledom koji porucuje"sta trazila si da ti pomognem",a ona kao da je shvatila,ublazi svoj ubilacki pogled.

"Kako ti je za ime Boga pala ta ideja o mom decku"pita besno

"Hej nemoj da me krivis,samo sam hteo da pomognem"odgovaram

"Znam"kaze tiho,ali ipak dovoljno da ja cujem

"Mia,ko je bio onaj momak"morao sam da pitam

"Niko bitan,zaista"kaze

"Mia vidio sam u tvojim ocima strah,zato govori"mislim nije moje da se petljam,ali osecam se veoma zastitnicki prema ovoj devojci.

"Mateo ja..."ucuti,a ja se zapitam sta to krije,ali moram priznati da mi se jako svidja kako moje ime klizi kroz njene usne.

"Mia ja nikom necu reci veruj mi"ona meni moze da veruje,a ja nju sto posto ne bi povredio ni u kom obliku

PET MINUTA KASNIJE

Sedimo na plazi,a ja cekam da Mia pocne.Ona sedi pored mene i samo gleda u more.Ja je pogledam,a ta devojka izgleda sve ljepse svakim danom.A sada posebno dok sunce izlazi iza horizonta.

"Pre cetiri godine se sve to desilo"zacuti,a ja je pogledam"bila sam srednja skola,kada sam upoznala Zaka,odmah na prvu mi se svideo,ali nisam imala hrabrosti da mu to kazem.Ali jedne veceri,sam se napila i spavala sa njim, tada nisam znala da ce to da me kosta,svega sto sam volela.Htela sam svega da se odreknem,samo da bih bila sa njim,ali on to nije cenio.Endi mi je stalno govorila da on nije dobar za mene,ali ja slusala nisam,to prosto htela,bila sam zaljubljena,a i najivna u ostalom."slabasno se nasmesi,a onda nastavi"jednog dana,kada sam dolazila iz skole,Endi mi je poslala poruku,da dodjem odmah u neki kafic,a posto je ona naporna,ja sam dosla.A kada sam dosla imala sam sta i da vidim,Zak se ljubijo sa nekom devojkom koju nikada pre nisam videla htela sam da im pridjem,ali me je Endi uhvatila za ruku i povukla u stranu,ja sam tada vec uveliko plakala,mrzela sam Zaka vise od svega.Ali Endi me je urazumila iako je ja nisam slusala,ona je to uradila za mene,od tada joj dugujem sve u mom bednom zivotu .Otisla sam kod Endi,a ona mi je mnogo pomogla,cak i posao nasla,eto to je to"kaze pa cuti.

"Ne brini Mia,neces ga vise nikada videti to ti obecavam"kazem joj,a ona me pogleda.Oci su joj pune suza,ali mi ipak poklanja svoj prelepi osmeh.

"Hvala ti"kaze,a ja je upitno pogledam,jer ne znam zasto mi se zahvaljuje

"Za sta"pitam

"Pa za to sto si me spasio od Zaka i to sto si me saslusao"odgovara,a ja se nasmesim

"Mada,ja ti kazem da ne moras zbog mene da se kacis sa Zakom"kaze

"Zasto"pitam

"Ne znam...ali...samo nemoj to da radis ok obecaj mi Mateo"kako da njenim velikim zelenim ocima kazem ne

"Uredu"kazem,a sebe proklinjem,jer sam radi neke devojke odlucijo da to ne radi.To je to Mareo prolupao si skroz,radi neke zelenooke devojke.

ZELIM TE SAMO JAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin