Ceo posao sam razmisljala o Mateu i o njegovim recima koje je uputio Kejt i ne znam,zasto ali kada je rekla da je poljubi u meni je izbio proliv da je tacno na licu mesta ubijem.Ali kada sam cula njegov odgovor srce mi je zaigralo. Bukvalno sam sve plesove koje postoje igrala u svojoj glavi.Ali ostaje to da mi kaze sve o sebi.
"Hej Mia,idi u salu za sastanke tamo ce ceka Zak,kaze da treba da ga provedes kroz celu kompaniju"kaze Grifin,a ja na spomen Zakovog imena izgubim boju u licu,ali ipak odlazim,moram da se suocim sa njim i da pokazem koliku mrznju gajim prema njemu zbog toga sto je ubio moje dete.
Ulazim u salu za sastanke i tamo me saceka Zak naslonjen na sto.Mozda ga se plasim,ali moj strah nije jaci od mrznje koju osecam prema njemu.A i imam drage ljude koji su uz mene.Zato mu se samo blago nasmesim,a to ga iznenadi,koliko mogu da vidim.
"Gospodine Seldon,izvinite sto ste cekali"kazem,kolko tolko pribrano,nije me provalio sto je dobro
"Gospodjice Kruz,nikakav problem"odgovara
"Pa da krenemo"on klimne glavom
Provela sam ga kroz celu kompaniju,pokazujuci mu sve sto ga je zanimalo.A i usput pomalo caskajuci,bilo mi je neprijatno,ali sam morala da izdrzim i da odgovorim na svako pitanje koje mi usput postavi.
"Pa gospodjice Kruz cujem da imate decka"pita,zateklo me je to pitanje
"Da,da tako je"kazem uz smesak kada se setim Matea
"Mnogo ti znaci,cak i od mene"pita,a ja se uozbiljim
"Ne razumem gde to vodi"pitam
"Vodi prema tome da postala drolja"kaze
"Drolja,drolja,ja sam te volela a ti si me prevario i jos u sve to zamalo ubio,ali ipak si mi nesto oduzeo,a to je dete koje sam nosila"
"To dete sto posto nije bilo moje"kaze,a ja mu opalim samracinu i izadjem besno iz kompanije,saljuci Endi poruku da kada krene ponese stvari,a onda posaljem gospodji Grifin poruku da mi nije dobro i da sam izasla ranije.
Trebao mi je mir i tacno sam znala gde cu ga pronaci.
CZYTASZ
ZELIM TE SAMO JA
RomansSreli su se onog dana kada mu je spasila zivot.Rekla mu je nesto sto je u njemu probudilo veliku zelju za njom. Nisu bili svesni velike privlacnosti,koja je svakim danom sve jaca i opipljiva. On je ranjeni princ koji ceka pravi trenutak,kako bi se...