MIA P.O.V
Izlazim iz kluba,jer ne mogu da vise da podnesem da sam pored njega. Imam osecaj kao da cu mu sve ispricati,ali to ne zelim.Jer ne zelim da iko pati samo zato sto sam ja pravila lose izbore,u proslosti.
"Mia"neko me doziva,okrecem se oko sebe,a onda vidim Matea,kako mi prilazi.
"Mateo"upitno ga pogledam
"Ovaj...ja znas zaboravo sam da ti se zahvalim za ono sto si uradila za mene pre nekoliko dana,stvarno cenim to"kaze,ali se i malo spetljao.Bas je sladak tako.Cek ja sam pomislila da je ovo savrsenstvo slatko,cek malo sad i savrsen,ma ja sam pukla skroz.
"Ma nije to nista stvarno volim da pomazem momcima u nevolji"kazem u sali,a on mi pokloni svoj prelepi osmeh,a samnom ozbiljno nesto nije uredu.
"Pa kako bi ti se oduzio sta kazes na veceru"
"Veceru"ponovim
"Da veceru u restoranu samo ja i ti"kaze,a ja se nasmesim i pitam sta nije uredu sa njim.
"Da naravno,zasto da ne"kazem bez razmisljanja,a on se nasmesi.A ja se pitam zasto sam uopste pristala,to mi ne treba,uopste,dovoljno sam bila povredjena za ovih nekoliko godina,a i ne zelim da budem povredjena.
"Dobro,kad ti odgovara"pita
"Pa ne znam mozda petak vece"nasmesim se a nemam pojama zasto
"Ok"kaze"treba li ti prevoz"pita,a ja nemam snage cekati taksi,a i u isto vreme zelim da se sklonim od njega,al to izgleda nije moguce
"Da naravno"i opet je jezik brzi od pameti,ma svaka mi cast
"Hajde,idemo auto mi je na parkingu"krenem za njim
A kada stignemo do auta,sedam i nista ne progovaram,kao i on.Obadvoje u svojim mislima.Ja se preispitujem sta treba da radim,kako da se ponasam u njegovoj blizini.Jer on u meni budi nesto za sto sam odavno ogluvela,ali sa dobrim razlogom.Pogledam muskarca pored mene,on gleda na auto put,a ja bez trunke srama zurim,mada bi to mogla prepisati alkoholu.Ali opet ima to nesto u njemu sto mi budi cudan osecaj u stomaku.Najednom valjda svestan mog zurenja,okrene se prema meni,pa se nasmesi,a ja da nebi video da crvenim okrenem glavu,jer me je stvarno sramota.
"Gde stanujes"trgne me njegovo pitanje
"Ja,ovaj ja stanujem u juznom delu Majamija"klima glavom.Za svega pola sata bili smo u juznom delu.
"Ovo je moja kuca"pokazem prema kuci
Parkira se ispred moje kuce,ja ne znam zasto okrenem prema njemu.A on je vec gledao u mene,u njegovim ocima sam videla neku ne objasnjivu vatru,onakvu vatru koju nisam videla nikada u zivotu,cak ni u ocima Zaka, mog bivseg.Ali on mene nije volio,pa zasto bi ovo savrsenstvo od momka volelo mene.Gledali smo se par minuta,ja njega,a on mene.Najednom njegov pogled se spustio na moje usne.Maloga gledam,a onda i ja pogledam prema njegovim.
Malo smo se priblizili jedno drugom,a onda su nasi jezici zaigrali ples u nasim ustima.Odvojili smo se,jer smo obadvoje ostali bez vazduha,a onda se pogledamo,a mene kao da je ralnost udarila u glavu.
"Ja...ja izvini,ovo nije trebalo da se desi"kazem i izadjem iz auta jos uvek blago osamucena od poljubca.Pa udjem u kucu,cujem paljenje auta i njegov odlazak.
Naslonim se na vrata,pa polako izdahnem,a nisam bila svesna da sam uopste drzala toliko vazduh.Ne znam zasto sam ga poljubila,kada sam znala da nije uredu.Zasto sam ga poljubila,ta misao mi se samo mota po glavi.
Mozda zato sto ti se svidja- neki mi se glas javi u glavi
Ne,ne svidja mi se-obratim se mom glasu
Da,da jeste samo neces da priznas-javlja se glas
Mrs-obratim se,a onda moj glas ustukne
Odem da se istusiram,jer je dan,a posebno ova noc bila jako istrpljujica za mene.Ne samo fizicki,vec i psihicki,sto se meni uopste ne svidja.Posle tusi- ranja,legla sam u krevet sa jednom, jedinom misli u glavi.
Da li mi se Mateo svidja.
I zaspala sam.
STAI LEGGENDO
ZELIM TE SAMO JA
Storie d'amoreSreli su se onog dana kada mu je spasila zivot.Rekla mu je nesto sto je u njemu probudilo veliku zelju za njom. Nisu bili svesni velike privlacnosti,koja je svakim danom sve jaca i opipljiva. On je ranjeni princ koji ceka pravi trenutak,kako bi se...