MATEO P.O.V
Ona nesto od mene krije,a ja cu saznati sta.Jer ne zvao se ja Mateo,ako necu to da saznam.Znam da sam joj obecao da se necu mesati u njen privatni zivot al to je jace od mene.Zovem Marka,mog prijatelja,kako bi mi nesto saznao o toj devojci.
"Hej ortak,sta je bilo,gde gori"kaze kada se javi
"Nigde ne gori,ali ce uskoro treba nesto da mi saznas i to odmah"
"Dobro sta treba da saznam"pita
"Treba da saznas sve o Miji Kruz,zelim sve podatke do sutra ujutru"govorim
"Okej Mia Kruz,bice gotovo"
"Vidimo se"spustam slusalicu.
Vreme je da saznamo sta to Mia krijes od mene.
****
Nalazim se ispred njenog posla,a ni sam ne znam zasto.Mada sam siguran da postoji jako dobro razlog,za koji ja i nisam bas siguran.
Posle par minuta ona izlazi,a izgleda tako drugacije nego sto sam je pre vidjao Crna leprsava haljina,smedja kosa joj je pustena u talasima,a sminka joj istice oci.Drugim recima boginja.
"Mateo,sta radis ti ovde"nervozno se okrece oko sebe,meni je to cudno,pa je i to i pitam.
"Sta je tu cudno,samo sam hteo da vidim sta radis"kazem
"Ne znam,ali nisi mi jos odgovorio"zabavljeno govori,pa moze dvoje da igra tu igru.
"Pa znas hteo sam da vidim svoju devojku"kazem,a ona se ukocila na to devojka,a ja sam se malo nasmija.A ona nista ne govori.Pridjem joj i uhvatim je za ruku,a ni sam ne znam zasto.
"Hajde vodim te na pice"kazem joj,a ona klimne glavom i krenemo
U autu vlada smrtna tisina,ali meni na neki nacin prijatna.Pogledam prema njoj,a ona cuti i nista ne govori izgubljena u svojim mislima.Zato se u posle- dnjem trenutku predomisli i odvedem je na mesto na kom smo se prvi put upoznali.
"Zasto smo ovde,zar nije trebalo da smo na picu"pita
"Mislio sam prvo da idemo,a kada sam malo bolje razmislio,shvatio sam da je ovo mnogo bolje,zar se ne slazes"klima glavom,a ja se nasmijem njenoj nelagodnosti.
"Znas mogla bi malo da se opustis ne ujedam"e sada vec kljuca od besa
"Haha jako smesno"kaze ljuto,a ja se nasmijem
"Zanimljivo je to sto te je lako naljutiti,zaista lako"kazem,a u njenim ocima sevaju munje,koje prete da ce izaci.
"Majmun"kaze tiho,ali ja je ipak cujem,pa joj pridjem i uhvatim je oko struka
"Ko je majmun"pitam,a ona se ukoci pod mojim pogledom,ali ipak odgovara
"Pa sta cu ti ja"kaze,a ja vidim da je nervozna,nasmijem se
"Sta je smesno,molim te"kaze besno jos uvek u mom zagrljaju,ako se to tako moze reci.
"Nista,nista"kazem,a onda dizem ruke u vazduh u znak predaje,a onda sam svestan da sam je pustio i da moze da ode,ali ona ne odlazi,samo me gleda sa smeskom,stvarno ima lep osmeh.Sta lep osmeh,e sad ja nisam normalan.
"Zanimljivo,a sada zasto smo ovde"upitno je pogledam,zar nisam to vec rekao
"Rekao sam ti vec"kazem,a ona suzi pogled,a onda klimne glavom,pa krene prema moru,a ja je samo pratim pogledom,ona seda na plazu i gleda u more. A ja pored nje.
YOU ARE READING
ZELIM TE SAMO JA
RomanceSreli su se onog dana kada mu je spasila zivot.Rekla mu je nesto sto je u njemu probudilo veliku zelju za njom. Nisu bili svesni velike privlacnosti,koja je svakim danom sve jaca i opipljiva. On je ranjeni princ koji ceka pravi trenutak,kako bi se...