POGLAVLJE 14

754 35 0
                                    

MIA P.O.V

Budim se i tako mi je vruce.Malo podignem glavu i ugledam Matea.Ima tako lepo lice,a ovako kad spava izgleda kao decak.Miran,spokojan,kao da ga nista ne brine,al' ko zna mozda je to istina.Pokusavam da ustanem,ali on mi neda,ali na kraju ipak uspem da se izmigoljim iz zagrljaja,pa odem do kuhinje.

Polako spremam sebi i Mateu kafu.Dok to radim razmisljam o onome sinoc. Ne znam zasto sam ga pitala da prespava kod mene,ali ipak cak ni ne znam zasto sam prekinula poljubac,pa sam slagala sto mi je prvo palo na pamet.Al sto me najvise iznenadilo je to sto pristao na to iako znam da mu drago nije bilo,a pristao je.Ko zna mozda bi mogla da mu poklonim svoje srce.

-Kao da mu ga vec nisi dala-javlja se moja podsvest

-Mrs-kazem

-Samo sam rekla

-Pa nemoj da govoris

-Budi realna ti ga vec volis i ne mozes da osporis to

-Mozda si upravu-obracam se mislima ja stvarno nisam normalna

U tom uzali Mateo u kuhinju,samo u boksericama.Rasirim oci od iznanadjenja a on to primeti,pa se nasmesi.

"Da li si ti normalan"pitam

"Zasto i imali kafe za mene"pita

"Nema dok se ne obuces"kazem vec sada besno

"Sta kao smeta ti"nasmijan govori,cak se iz aviona vidi da ga to zabavlja.

"Da smetami,a sad se oblaci"on uz osmeh mi prilazi

"Priznaj da ti se svidja ono sto vidis"kaze,pa nije da mi se ne svidja,samo mi je neprijatno.

"Ne bih rekla"lazem,al' sta ja tu mogu,necu mu valjda pokazati koliko ga zapravo zelim

''Dobro"govori,kao da mi ne veruje,ali se idalje ne pomera

"Pa hoces se pomeriti"pitam,mada to iskreno ne zelim

"Da ali samo pod jednim uslovom"izvijem obrvu"da i ti podjes samnom"kaze i mogu da se zakinen da sam zacrvenila

"S..sta cu ti ja"pokusavam da ostanem smirena,ali mi ne ide

"Zelim te Mia i to bas jako"on mene zeli,e sada sam pocrvenela kao paprika

Ne stignem ni da ista kazem,on se obrusio na moje usne.Ljubimo se kao da za nas sutra ne postoji.Odjednim me dize sa stolice i postavlja na radni sto. Pa me nastavlja zeljno ljubiti.Polako mi podize majicu,dodirujuci moje butine.

"Nemas prestavu koliko ja tebe zelim"kaze mi kroz poljubce,ja se nasmesim

Ljubili smo se jako dugo i nemam blage veze kako smo dospeli u moju sobu al'to nije bitno.Bitno je samo to da ga ja zelim,sada u ovom trenutku.Mateo me polako ljubi,a onda nastavlja niz moj vrat,pa niz kljucnu kost sve do grudi. Nastavljao je da nize poljubce niz moje telo dok nije dosao do svog cilja tj. mog medjunjozja.

"Samo si za mene vlazna"pogleda me sa osmehom,a ja ne znam sta da kazem.

Pokupio je tecnost u svoja usta pa ih prineo mojima.Osetila sam slankast ukus.

"Ukusno zar ne,sada znas kakvog si ukusa,a ja mogu reci da si sladja od bilo kog slatkisa na svetu"a onda me je nastavio ljubiti,a onda je skinuo i svoje bokserice i polako usao u mene

Moje telo se izvija svakim njegovim dodirom ili pokretomn.Ali ovaj ritam mi zadaje slatke bolne muke.Muke ako ovako nastavi ja necu moci izdrzati.

"Mateo trebam te molim te"molim ga jer mi stvarno jako treba

"Strpi se malena"o Boze kako on neshvata da ga trebam i to odmah.

"Molim....te"jedva govorim

Mislim da mu je to bio okidac,pa se je poceo zabijati snaznije i snaznije kao prava zver.Posle ovoga nije mi trebalo bas puno vremena da eksplodiram u hiljadu komadica,a on odmah za mnom.Srusio se na mene celom duzinom,a onda me povukao u zagrljaj i tako smo ostali zapetljani jedno uz drugo.

SRECAN BOZIC

MOLIM VAS NAPISITE STA MISLITE O MOJOJ PRVOJ PRICI I NE ZAMERITE NA GRESKAMA


ZELIM TE SAMO JADonde viven las historias. Descúbrelo ahora