MATEO P.O.V
"Hvala,na veceri bilo je jako prijatno"kaze,kad se zaustavimo ispred njene kuce.
"Stvarno nema na cemu"kazem joj,a ona se nasmesi,a onda se nagne prema meni i poljubi me u obraz.
"Vidimo se"i izadje iz kola,ali ja ne zelim samo poljubac u obraz zelim mnogo vise i to cu i dobiti.Izadjem iz kola i krenem prema njoj.
Okrenem je prema sebi i poljubim je,a ona mi uzvraca.Ljubili smo se polako, al' i u isto vreme zeljno i posesivno.Nismo se odvoljili ni cak kada smo usli u kucu.Toliko zelim njene usne i telo da je to neverovatno.Ja nju moram da imam,pa kako bilo.Ali ona rasprsuje caroliju,odvajanjem od mene.Gledam je tuzno,ali i zeljno.
"Mateo,ja..."ne zna sta da kaze
"Hej Mia,cega se plasis"pitam krajnje ozbiljno
"Ne plasim se,samo...ja"zamuckuje
"Sta samo"pitam
"Nisam bas sigurna"kaze,a ja onda shvatim,ona ne zeli to,a ja koliko god to zeleo postovacu to.
"Pa dobro,onda idem ja"kazem,a ona me uhvati za ruku na moje veliko iznanadjenje.
"Ja....ovaj da li bi....ostao sa mnom veceras,ako ti to nije problem"pita postidjenp,a ja se nasmijem
"Naravno"kazem,a ona se nasmesi stidljivo,nikad je nisam ovakvu video,za celo vreme od kada sam je upoznao.
"Ja ovaj idem da se istusiram,a ti mozes da odes do sobe"pokaze mi prema vratima,a ja klimnem i odem prema sobi.
Njena soba je sasvim obicna,ne izgleda kao soba Kejt cak je nekako slatka.U poredjenju sa Kejt ona je andjeo iako je u nekim trenucima vestica.Nasmijem se na to vestica,pa skinem sako i pantalone i legnem.Posle pet minuta ona ulazi u sobu.Nosi veliku majicu ispod koje nema grudnjak i mali crveni sorc koji se jedva primecivao.Pa sta mi ona radi,a nije ni toga svesna.
"Hajde dodji"kazem joj,a ona legne pored mene,a ja je zagrlim.A ona mi legne na prsa,taj osecaj u tom trenutku je bio ne opisiv.
"Laku noc Mateo"kaze
"Laku noc vestice"uzvratim,a onda osetim mali smesak na njenim usnama.
"Ispravicu se laku noc kretenu"kaze,pa se ja nasmijem
"Spavaj sada"kazem,a ona klimne glavom i polako utone u san kao i ja za njom.
Budim se oko tri sata,pa pogledam u Miu,a ona je idalje na mojim prsima i spava spkojnim snom kao dete.Ja je zagrlim jos snaznije i ponovo utonem u san.
OVAKO SAM ZAMISLILA MIU(gore slika)
YOU ARE READING
ZELIM TE SAMO JA
RomanceSreli su se onog dana kada mu je spasila zivot.Rekla mu je nesto sto je u njemu probudilo veliku zelju za njom. Nisu bili svesni velike privlacnosti,koja je svakim danom sve jaca i opipljiva. On je ranjeni princ koji ceka pravi trenutak,kako bi se...