MATEO P.O.V
Krecem se prema kuci,sa nekim ne objasnjivim osmehom na licu,ali kada sam usao u kucu,taj osmeh je nestao.Samo zato sto cu veceras saznati sta to krije Mia od mene,a nesto mi govori da mi se nece ni malo dopasti.Ulazim u radnu sobu,a tamo me saceka Mark,sa onim svojim uobicajnim pogledom kad nesto nije uredu,video sam taj pogled i ranije.Jer mi je on pomogao da saznam da me Kejt vara.A sada mi garant donosi lose vesti o maloj prgavoj vestici.
"Hej ortak,samo nesto da kazem,ako ti je stalo do ove devojke treba da procitas,a ako nije nemoj da citas."malo se nasmijem njegovoj brizi,ali nema zbog cega
"Da mnogo ti hvala na brizi Mark,ali bicu dobro,nego imas li ono sto sam trazio"klima glavom,pa mi daje belu faciklu.
Pogledam dobro faciklu,a na njoj velikim slovima pise ime MIA KRUZ,a onda je otvorim.
Mia Kruz rodjena 10.12.1997.god. Los Angeles-Kalifornija
Otac-Jon Kruz rodjen 10.05.1970 Miami-Florida,poginuo u saobracajnoj nesreci pre godinu dana.Uzrok nepoznat.
Majka-Karen Kruz-devojacko Smit rodjena 06.04.1971.god. San Francisko- Kalifornija.Sada zivi u Londonu sa drugim muzem Rejom Dejvisom.
Najbolja drugarica-Endi Alonso rodjena 24.11.1997.god.Miami-Florida
Skola-Miami Beach Senior High School.......
"Ovde pisu samo njeni podaci koje sam mogao i sam da saznam"kazem
"Pa da to si mogao od nje da saznas,ali ovo"pokaze plavu faciklu"nisi mogao jer ti ne bi rekla u to sam ubedjen"pruzam ruku da mi da,ali on odmahuje glavom
"A ne to cu ti ja procitati"kaze,a ja zelim da saznam tako da ga pustam da mi govori.Dao sam mu znak da krene.
"Ovako samo zelim da znas na pocetku da je devojka imala stvarno zajebanu proslost"klimam glavom,a on nastavlja"to se desilo pre cetiri godine upoznala je jednog momka koji se zove Zak Seldon,to je momak koji je dosao u njihovu skolu,kao student,na razmeni.Ona se u njega za ljubila kao i on u nju, bar je ona tako mislila.Jednog dana uz pomoc svoje drugarice otkrila je da je vara,pa je raskinula sa njim.Tako je bilo mesec dana,nije ga videla.A onda je provalijo u njen stan dok je ona bila u skoli i sve porazbijao,a kada se je ona vratila iz skole,on ju je cekao,sa nozem u ruci.Ona na prvu nije videla,pa je pocela svadja,a kada se je on dodatno razbesneo krenuo je da ju udara pa ju je i silovao uz sve to,pa cak ju je i dvaput ubo nozem u predelu stomaka,a ona je tada bila trudna i uz sve to izgubila je bebu,kako sam saznao u bolnici. Ona ga je prijavila i on je osudjen na deset godina zatvora radi pokusaja ubistva i nanesenih povreda njoj.Ona je tada promenila svoj citav zivot iz korena i sada radi kao asistentica Lare Grifin,u njenoj kompaniji.A njena drugarica joj je pomogla u tome.A sto se tice njega,pa on je radi dobrog vladanja pusten na slobodu,pod uslovom da ne prilazi devojci,ali kako sam saznao on je to prekrsio i tako da mi sada imamo dobre aspekte,a i tebe kao ocevidca da si video da joj se priblizio i samim tim mozemo ga strpati u zatvor bez da i prstom mrdenemo pa sta kazes,bas zajebano zar ne"kaze,a ja ne znam sta da kazen.
Besan sam i mogu ubiti nekog,zasto mi nije rekla,mada je donekle i razumem,ni ja ne bi o tome pricao,za to je ne krivim,ali je moram zastititi,jer je ona probudila nesto sto sam posle Kejt mislila da je mrtvo.Da mozda sam budala,ali mislim da sam se zaljubijo u moju malu vesticu.I zaista mi se svidja nadimak koji sam joj dao."moja mala vestica"nasmijem se na to.
"Sta se ti budalo smijes,pa ja ti upravo ispricao o zivotu jadne devojke,a ti se smijes,znas nista nije smesno"kaze besno,a i ne krivim ga ponasam se kao da mi je svedno a nije,i nikada nece biti.
"Ma nije nego sam se zaljubijo,u moju malu vesticu"kazem,a on me upitno pogleda
"Malu vesticu"pita u cudu
"U Miu,Miu Kruz,sam se zaljubio"kazem,a njemu kao da se lampica tek sada upalila.
"Pa dobro sta ces sada da radis"pita
"Sada cu da je osvojim,i usput da strpam tog gada iza resetaka na jedno dvadeset godina,najmanje"on mi klimne glavom,kao da me razume,ali on me ne moze razumeti,iako me poznaje dugo,al ne moze,bar ne kao Mia.
ESTÁS LEYENDO
ZELIM TE SAMO JA
RomanceSreli su se onog dana kada mu je spasila zivot.Rekla mu je nesto sto je u njemu probudilo veliku zelju za njom. Nisu bili svesni velike privlacnosti,koja je svakim danom sve jaca i opipljiva. On je ranjeni princ koji ceka pravi trenutak,kako bi se...