MIA P.O.V
Ujutru se budim i okrecem se,a ne vidim Matea.Polako ustajem i oblacim jednu Mateovu majicu i moje gacice,pa izadjem.Kada stignem na kraj hodnika cujem neke glasove.Krenem u pravcu glasova,tj. prema dnevnom boravku valjada,covek ima bas veliku kucu.Iako sam je videla samo spolja zakljucila sam da je ogromna.Dodjem do dnevnog boravka i tamo zaticem Matea i jos jednog momka i devojku,koji su ocigledno brat i sestra,jer izgledaju potpuno isto osim odece.
Gledam ih,a kada me Mateo primeti i krene prema meni i ono dvoje me primete.Mateo mi sa osmehom prilazi i ljubi,a ja se crvenim,jer me ljubi ispred drugih po prvi put od kad smo u vezi.A ironija je u tome sto smo od sinoc u vezi.
"Mateo hoces da nas upoznas"pita devojka,moglo bi se reci da ima ne gde oko sesnest osamnest godina najmanje.
"Da Mateo upoznaj nas"kaze momak pored devojke
"Pa Mia upoznaj mog brata i sestru Kajru i Stefana,dva najveca daveza na svetu"nasmijem se na ovo,a oni prevrnu ocima.
KJARA I STEFAN
"Drago mi je Mia"pridje mi Stefan,pa Kajra
"Ne slusaj mog velikog brata,on je jakoo dosadan"kaze Kajra
"Da dosadan je kao svrab,stalno,govori,nemoj ono,nemoj ono,a ne shvata da ja umirem da ga ne poslusam"kaze Srefan,a ja se ubijam od smeha,nestala je sva ona neprijatnost koju sam osecala.
"Dobro hocete prestati da zasmejavate moju devojku"pita Mateo vec besan nas troje se smirimo,a ja pocrvenim na njegovu izjavu.
"Eto sta si sad uradio postideo si devojku"kaze Stefan
"Tako je"Kjara se slaze,a ja crvenim,Mateo me malo primakne sebi i stipne za obraz
"Kreten"kaze vise za sebe,al' jebiga svi su culi,pa prasnuli u smeh,pa svi osim Matea.
"Svidjas mi se"kaze Stefan
"Zeni je"dodaje Kjara,a ja se zacrvenim,a Mateo me zagrli
KAMU SEDANG MEMBACA
ZELIM TE SAMO JA
RomansaSreli su se onog dana kada mu je spasila zivot.Rekla mu je nesto sto je u njemu probudilo veliku zelju za njom. Nisu bili svesni velike privlacnosti,koja je svakim danom sve jaca i opipljiva. On je ranjeni princ koji ceka pravi trenutak,kako bi se...