POGLAVLJE 12

760 29 0
                                    

MIA P.O.V

Ostalo je jos samo deset minuta pre nego vidim Matea ponovo.Tako sam uzbudjena,ma malo je reci.Jedva cekam da se zavrsi i ovih deset minuta pa da ga mogu ponovo videti.Bukvalno ceo dan o njemu razmisljam.A posto Endi nema,jer je otisla ranije da bi se videla sa Henrijem,jer su njih dvoje zajedno jos od kluba,nije mi o tome zaklapala ceo dan,ali nisam ni ja zaklapala o Mateu tako da smo izjednacene.

"Mia mozes ici kuci kad zavrsis"cujem sotoninu nevestu

"Zavrsila sam da li mogu da idem"klima glavom,a ja se spremim i krenem prema izlazu.Nasmijana sam kao nikada pre,a to je zasluga Matea.

Izlazim i vidim da ga jos nema,pa ga cekam.Da li da mu posaljen poruku razmisljam,ali sigurno je vec na putu tako da.Necu mu je poslati,da ne pomisli da sam napadna.Tako sam sama sa sobom raspravljala u mislima dok nisam videla crni ferari kako staje ispred mene.Nisam znala ko je dok nije spustio staklo,a u autu naravno Mateo.

"Nadam se da ne kasnim"pita

"Ne,ne kasnis,samo sam malo ranije izasla"kazem,a on klima pa mi otvori vrata a ja udjem.Kada sednem progovorim.

"Pa gde idemo"pitam

"U jedan jako lep restoran"kaze,a ja ga gledam,mozda mi se to i svidi

"Dobro,ali mogao si mi to ranije reci,znas sredila bi se"kazem,a on se nasmije

"Meni si savrsena bas takva kakva jesi,a za druge mi nije bitno"kaze,a ja pocrvenim

"Pa hocemo li da krenemo"kazem,jer imam osecaj da cu da puknem od toliko crvenenjena.On se na to nasmije koji kreten.

"Hoces prestati da se smijes kao majmun i da krenemo"besno govorim

"Dobro,mada cu ti vratiti za to majmun,aman zeno koliko ce proci pre nego me prestanes tako zvati"pita kao da je uvredjen

"Kada prestanes tako da se ponasas kretenu"besna sam,koji je on kreten.Ma sta kreten on je budala,ali moja budala pomislim,a onda se nasmesim na to.

Vecera je prosla krajne prijatno.Razgovarali smo o svemu i svacemu.Cak sam mogla da primetim da ima jako dobar smisao za salu.Smijala sam se kao luda na njegove price iz detinjstva,cak nisam ni obracala paznju na to sto nas svi gledaju.Al nije me bilo briga,kao i njega.Meni je samo on bitan,on i njegova paznja koju mi poklanja tokom cele veceri.Tako nijedan muskarac u mom zivotu nije bio,ali kada ga uporedim sa Zakom iako su jako slicni,Mateo je ipak drugaciji od njega.Nasmejeme tako lako,a to je jako tesko.Ali on je uspeo,za to mu treba odati pocast.Cak smo i pricali i o Henriju i Endi i rekao mi je da je Henri bas zacopan u nju,ali ni Endi nije nista bolja.Al to mu ipak nisam rekla,jer to je Endina stvar i ja nemam sta da se mesam,tako da.

ZELIM TE SAMO JATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang