TEK BAŞINA

151 10 0
                                    

Sizce insan ne zaman olgunlaşır, kaç yaşında olgunlaşır? Olgunlaşmanın bir yaşı var mıdır? Eğer varsa neden bazı insanlar yaşına göre olgun olduklarını söylüyor? Aslına bakarsanız ben de onlardan biriyim. Yaşıma göre olgunum. Bunu çoğunlukla anksiyeteye bağlıyorum. Çünkü ne kadar çok yakınınız olsa da sonuçta yaşadığınız şeyleri sadece kendiniz anlayabiliyorsunuz. Anksiyeteyle kendi kendine boğuşuyorsunuz ve bu sizi istemeseniz de zamanla olgunlaştırıyor. Sizi en iyi anlayan kişiyi düşünün. Gözlerinizi kapatın ve onunla en son dertleşmenizi hatırlayın. Sesi kulaklarınızda yankılansın. Sizi teselli etmek için kullandığı cümleleri hatırlayın. O an gözünüzün önüne geldi mi? Şimdi ise şunu düşünün yaşadığım sorunu benim kadar iyi anlayabildi mi? Hayır. Çünkü ne olursa olsun hatta aynı şeyleri yaşamış olsanız bile sizi sizin kadar iyi anlayamadı. Herkes birbirinden farklıdır. Olaylara verdiğimiz tepkiler,olaylara yaklaşımımız, bakış açımız. Yani demek istediğim çevreniz ne kadar kalabalık olursa olsun sorunlarımızdan kendi kendimize kurtulmaya çalışıyoruz. Bir şeyler başarmak için kendi kendimize çabalıyoruz. Herkesin yaşamı farklıdır. Bazı insanlar hayattaki sınavlarına erken başlar bazıları ise geç. Bir sınava ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi olur değil mi. Bu da öyledir işte. Ben kendimi bildim bileli anksiyete hastasıyım. Bu nedenle de yaşıma göre olgunum. Çünkü anksiyete bana hayatın gerçeklerini öğretti. Tek başıma ayakta durabilmeyi...

Anksiyete GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin