"Chcem vám predstaviť muža, ktorí mi bol veľkou oporou ."Ukázala som na mnícha .Ten si sňal kapucňu habitu .Davom to zašumelo.
"Tento muž je Lord Marek, teraz otec Marek." odmlčala som sa a preletela nechápaví dav pohľadom
"Aké divadielko to tu hráte?" vypochodoval k nám Tomas "Môj syn, tvoj manžel nemôže byť kňazom."
Po jeho slovách sa rozozvučalo sálou šomranie .Biskup to mávnutím ruky zarazil a sám pokračoval ."Správne lord Tomas .Váš syn nemôže byť kráľom a zároveň kňazom .Prinášam list od pápeža......Manželstvo princeznej Vivien a lorda Mareka bolo anulované."
"To je neslýchané ."zozelenel Tomas
ľudia stíchli a pozorne sledovali divadielko aby im nedajbože niečo neuniklo.
"Ty Tomas si zatknutý ."prehovorila som
"Ja? Nemáte právo ......"
"Mám to najväčšie právo ."oborila som sa na neho zamračene" Si obvinený z velezrady. Spolupracoval si s mojím únoscom a taktiež si zodpovedný za smrť kráľovny ."
"Nemáš žiaden dôkaz ."cúval vzad to ho ale zdrapili vojaci a snažili sa ho vyviesť zo siene
"Ja som dôkaz." pokynula som im k odchodu
Dav začal pohoršene šomrať ,navzájom sa prekrikovali. Nevediac čo si myslieť. Prechádzala som po jednotlivých tvárach. Zračili sa v nich mnohé otázky, prekvapenie, šok, škodoradosť, nádej,....Len jedná z nich bola plná zlosti a to tvár Filipa. Naše oči sa stretli, pousmiala som sa. Mám ťa .
Môj otec ku mne pristúpil" Drahý hostia mám tu dalšiu a to najdôležitejšiu správu. Pozajtra sa uskutoční korunovácia mojej dcéry a následne sa uzavrie jej manželstvo s mužom hodným stáť po jej boku. "vrele sa na mňa usmial
"A teraz nech započne bál !"zvolala som
Tomas sa tesne pred smrťou priznal ,že plánoval moju smrť .Hned ako by som počala a porodila následníka tronu. Jednoducho by sa ma zbavil za pomoci jedu.
CZYTASZ
Kráľovná
HistoryczneVivien je nemanželské dieťa,bastard.Toto jej postavenie je zodpovedné za ponižovanie a rôzne príkoria.Zmení to až svadba ,od nej sa totiž začne rozplietať tajomstvo jej života.Postaví sa tomu čelom a chytí svoj osud do vlastných rúk?