Haza sétáltunk, közben beszélgettünk, de minden téma hétköznapi volt. Milyen az idő, ki hogy öltözik, melyik gyerek kire hasonlít, régi emlékek, hogy egy-egy helyen miket csináltunk részegen. Elestünk, leestünk vagy csak hánytunk. Hisz mi hozza össze jobban a barátokat, mint a közös hányás? Hát mi ezt egy párszor átéltük, na azokra vissza emlékezve jókat nevettünk.
-De amúgy én nem is emlékszem arra a bulira. Ott voltam egyáltalán?-ráncoltam össze mosolyogva a homlokom.
-Hát a buli elején ott voltál, aztán a wc-be hánytál mint az állat.-nevetett fel ahogy vissza emlékezett.
-És akkor te hol voltál?-nevettem el magam én is.
-Melletted, valakinek a hajad is kellett fognia.-kócolta össze a hajam.
-Nagyon élvezetes buli lehetett.-vigyorogtam rá.
-Az volt.-szökött az ajkaira egy lágy mosoly.
-Miért?-néztem rá kérdőn.
-Áh már itthon is vagyunk.-mutatott a lakásom ablakára.
-És tényleg, milyen gyorsan elszaladt az idő. Pedig oda felé minta tovább tartott volna.-nyitottam ki az ajtót.
-Hát mert akkor nem ilyen témáról beszéltünk.-mondta a nyilvánvalót.
-Azt tedd le nyugodtan a konyhába.-mutattam a helység felé.
-Oké.-válaszolta és beljebb ment.-És mit akarsz készíteni?-kérdezte meg Kook miközben helyet foglalt az egyik széken.
-Mondjuk neked egy zöld teát.-kacsintottam rá.
-Gondolat olvasó vagy.-nevetett fel.
-Tudom.-kacagtam fel halkan. Elővettem a filtert, a csészét és elkezdtem a vizet forralni.
-Te is iszol?-kérdezte meg.
-Majd a tiédből pár kortyot.-néztem rá mosolyogva.
-Mint mindig.-csóválta meg a fejét, de azért a mosolyt nem tudta levakarni.
-Ja amúgy hova akarsz majd menni?-kérdezte meg miközben neki dőltem a pultnak.
-Nem rég nyílt egy új szórakozóhely a táncterem mellett. Azt mondják jó hely, nézzünk el oda.-mondta.
-Rendben, és még nincs is messze.-gondoltam bele, a tánc terem tőlem olyan kettő vagy három sarokra van.
-Nem baj ha lerészegedsz.-nevetett fel.
-Épp ezt akartam én is mondani neked.-vágtam vissza vigyorogva.
-Na azért én nem leszek olyan könnyen részeg.-tiltakozott.
-Hát nem ezt mondtam volna, de van benne valami. Mondjuk attól is függ, hogy mit iszol.-húztam fel egyik szemöldököm.
-Valószínűleg nem fogok olyannal kezdeni ami rögtön kiüt.-mondta, majd felkelt és levette a vizet és a filterre öntötte.
-Miért? Olyan aranyos vagy részegen.-nevettem fel.
-Azt mondod?-kezét testem mellett a pultra helyezte, ezzel elzárva minden menekülési utat.
-Igen. Halkan és lágyan beszélsz, mindig bókolsz olyankor, és nagyon bújós vagy.-ismertem be, de éreztem, hogy nem kellett volna, mert pirosodott az arcom.
-Pia nélkül is bókolok, és amúgy is én mindig aranyos vagyok, nem?-szólt azon a bizonyos hangon és szinte az arcomba bújt.
-Ilyenkor mindig zavarba hozol.-takartam el az arcom.
ESTÁS LEYENDO
Lakótársak (Jungkook ff) SZÜNETEL
FanficEgy gyerekkori barátság mennyit bír ki? Meddig mehet el a két fél, hogy jóban maradjanak? Mi történik akkor ha az egyiknek oda kell költözni a másikhoz? Mennyit engedhetnek meg? Mire kell odafigyelni? Hiszen még sem úgy mozog egyik sem, mintha a saj...