-Öm, nem táncolunk?-törtem meg végül én a csendet.
-De, benne vagyok.-ragadta meg a csuklóm és elkezdett a tömeg közepébe húzni. Mosolyogva követtem.
Pont teli találat volt, mert olyan zene szólt amit mind a kettőnk ismert. Dübörgött a zene, rezgett a föld, és mi élvezettel éltük meg ezt a pillanatot. Jungkook sexy módba váltott, amitől a szavam is elakadt. Tudtam, hogy milyen amikor táncol, és nem egyszer láttam már ezt az oldalát, de most még is valahogy más volt.
Szemét rajtam tartva lépett közelebb, óvatosan derekamra vezette hatalmas kezét, majd egy jól irányzott mozdulattal magához rántott.
Teste az enyémnek simult, ezt nem hagyhattam szó nélkül, ezért én is úgy kezdtem el táncolni mint ő. Hozzá simultam és a csípőmet kezdtem el rázni, úgy hogy érezze.
Elvigyorodott, majd ajkaiba harapott. Felnéztem rá, szinte az égboltot láttam szemiben. Óvatosan felvezette kezét egész a tarkómig, majd egy jól irányzott mozdulattal olyan közel húzott, hogy ajkaink épp, hogy nem értek össze. Nagy levegőt vettem, mindkét kezemmel megragadtam a derekát és csípőjét a sajátomhoz nyomtam. Egy alig hallgató sóhaj hagyta el ajkait. Keze közé vette arcom, egy egyszer csak közeledett ajkaim felé, azt hittem meg fog csókolni, de tévedtem. Ajkam sarkába adott egy puszit. Lehunytam szemeim és elmosolyodtam.
Mit hittem? Azt, hogy meg fog csókolni a legjobb barátom?
Táncoltunk tovább, majd utána leültünk a pulthoz.
-Kész valamit?-kérdezte meg Jungkook.
-Csak egy pohár vizet.-válaszoltam neki, majd ő szólt a pincérnek, hogy kérünk két pohár vizet. Kicsit furán nézett ránk, de mi csak nevettünk rajta. Hát igen, nem megszokott, hogy egy ilyan szórakozóhelyen vizet kér az ember.
-Nem vagy még fáradt?-kérdezte, miközben a kezembe adta a vizet.
-Egy kicsit.-vontam meg a vállam.
-Haza mennyünk?-kérdezte meg.
-Ha akarsz akkor mehetünk, csak előbb elmegyek a mosdóba.-emeltem fel a mutató ujjam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lakótársak (Jungkook ff) SZÜNETEL
FanficEgy gyerekkori barátság mennyit bír ki? Meddig mehet el a két fél, hogy jóban maradjanak? Mi történik akkor ha az egyiknek oda kell költözni a másikhoz? Mennyit engedhetnek meg? Mire kell odafigyelni? Hiszen még sem úgy mozog egyik sem, mintha a saj...