A fürdőben történtek után, úgy mostuk meg egymás hátát mintha nem történt volna semmi. Bár az is igaz, hogy nyomai azok vannak, leginkább Jungkook hátán, de az én nyakam sem piskóta, de sebaj, egy kis alapozóval mindent el lehet tüntetni.
Felvettem a köntösöm, míg Kook csak a derekára csavart egy törölközőt.
-Az ajánlatom még áll.-lépett mellém Kook, miközben azon gondolkodtam, hogy miben aludjak.
-Ki is használom, jól esne most egy alapos masszírozás.-simítottam végig nyakamon.
-Ezt vedd fel.-adott a kezembe egy fekete alsóneműt és egy fehér pólót.
-De ez a tiéd.-néztem rá.
-Igen, de tudom, hogy szeretsz a cuccaimban aludni.-kacsintott rám.
-Igaz ami igaz.-vontam meg a vállam mosolyogva.
Köntös alatt felöltöztem, majd mire megfordultam, Kook épp nyomott a kezébe egy adat testápolót. Érdekes látvány volt, mit ne mondjak.
-Na gyere apához.-nézett rám perverz vigyorral ajkain.
-Te beteg vagy...-léptem mellé, majd az ágyra dőltem.-daddy.-tettem oda halkan.
-Tudtam, hogy úgy is kimondod.-nevetett fel, majd felhúzta a hátamnál a pólót és óvatosan, hogy ne legyen rögtön egy jéghegy a hátamból, simogatta a hátam, majd amikor már felmelegedett a testápolós keze, jobban belemerült.
-Aaa ez annyira jól esik.-mondtam tele élvezettel.
-Tudom, épp ezért is mondtam. Ez a legkevesebb.-hangján hallottam, hogy elmosolyodott.-Gondolkoztam valamin.-mondta halkan.
-És mi lenne az?-néztem rá fél szemmel.
-Valahogy segíteni szeretnék, cserébe, hogy itt lakhatom, ezért gondoltam, hogy részmunka idős állást vállalok.-álltak meg egy pillanatra kezei.
-Ez nem szűkséges, eleget keresek, hogy mind a ketten jól meglegyünk. Viszont neked kell eldönteni, de várj még vele szerintem. Előbb mennyen minden simán, aztán majd vissza térünk erre, rendben?-támaszkodtam fel, hogy rá tudjak rendesen nézi.
-Imádlak.-nyomott egy puszit a homlokomra, majd keze közé vette az arcom.-Na akkor már ez sem maradhat ki.-kezdte el "masszírozni" az arcom.
-Aaa hülye.-próbáltam menekülni, de nem jártam sikerrel.
-Ez jól esett.-dőlt mellém, mi után megkínozta arcomat.
-Most olyan vagyok mint egy puffadt paradicsom.-nyomkodtam meg finomat orcám.
-Édes paradicsom.-rántott le magához.
-El kellene kapcsolni a villanyt.-mutattam fel.
-Én lusta vagyok.-mondta csukott szemmel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lakótársak (Jungkook ff) SZÜNETEL
FanficEgy gyerekkori barátság mennyit bír ki? Meddig mehet el a két fél, hogy jóban maradjanak? Mi történik akkor ha az egyiknek oda kell költözni a másikhoz? Mennyit engedhetnek meg? Mire kell odafigyelni? Hiszen még sem úgy mozog egyik sem, mintha a saj...