28

332 23 7
                                    

-Akkor találkozunk a jövő héten.-intettem a többieknek, kivételesen most én voltam az első aki összepakolta a dolgait.

-Milyen jó neked.-dünnyögte Yeri ahogy követett a folyosón.

-Miért?-pillantottam hátra a vállam felett.

-Mert azzal a cuki fiúval lehetsz.-biggyesztette le ajkait.

-Vele lakom.-nevettem fel gúnyosan.

-Igaz.-állt meg egy pillanatra.-El is felejtettem.-kapott a fejéhez.-Akkor minden este csináljátok, ugye?-lépett elém vigyorogva.

-Te hülye vagy.-ráztam meg a fejem majd el léptem mellette.

-Nem mindenki olyan mint te.-ért utol minket Hyunwoo.

-Kösz a mentést.-intettem neki.

-Szívesen.-kacsintott.-Jó szórakozást akkor. Jövő héten ismét itt.-intett nekünk ahogy ki értünk a főbejáraton. 

-Akkor szia Yeri.-köszöntem el tőle is, ahogy elváltak útjaink.

-Szia Nari.-intett ő is, majd elsétált.

Sietve szedtem a lábaimat, hogy Kooknak ne kelljen rám sokat várnia. Már messziről láttam az épületet, mosolyogva mentem tovább majd be az ajtón. 

Már épp léptem volna be a táncterem ajtaján, mikor meghallottam, hogy valakik beszélgetnek.

-Oppa, hogy tudsz így táncolni? Kérlek adj nekem külön órákat.-hallottam meg egy lány hangját. Oppa?

-Kérlek ne hívj így.-Kook lágy hangja ütötte meg a fülem. Szóval őt nevezte valaki oppanak.

-Kérlek kérlek kérlek. Akár a lakásodra is elmegyek. Ígérem jó kislány leszek.-mondta a lány, és nálam itt szakadt el valami.

Mély levegőt vettem és vigyorogva léptem be az ajtón.

-Hát itt az én daddy kingem.-perverz mosoly ült arcomra ahogy közeledtem felé és átöleltem. A lány a szemeivel ölni tudott volna. Lehet, hogy elméletben már meg is kínzott, de én csak vigyorogtam rá.

-Sajnálom, tényleg nem lehet. Gyakorolj többet és hidd el nagyon jó leszel.-mondta a lánynak, aki dobbantott egyet a lábával, felfújta arcát és kisietett a teremből.

-Cafka.-köptem be.

-Már rossz volt nézni, ahogy ennyire rá akart mászni Kookra.-csatlakozott Jimin.

-Ugyan már, bezzeg ha a helyemben lettél volna, már itt megcsináltad volna.-nevetett fel Kook.-Ja amúgy szia.-ölelt át, mivel egy percre sem engedtem el.

-Ja és amúgy mióta hívod daddy kingnek?-esett le Jiminnek.

-Amióta ilyen lányok akarnak rámászni.-vontam meg a vállam.

-Többször is jöhetnél.-nevetett fel Kook a tarkóját vakarva.

-Jó, majd csörögj rám és rohanok.-böktem oldalba.

-Meg van beszélve.-vigyorgott le rám.

-Csak ne itt csináljátok.-takarta el kezével a szemeit, de csak hagyott egy kis rést.

-Hülye.-mondtuk ki egyszerre szemet forgatva.

-És még egyformák is.-csapott a homlokára Jimin.

-Mehetünk akkor?-néztem Kookra.

-Persze, hazafelé meg állunk venni kaját? Most úgy ennék egy jó hot dogot.-simogatta meg hasát.

Lakótársak (Jungkook ff) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora