Karanlığın efendisiBARS
Asel'den böyle bir soru beklemiyordum dahası bunu nasıl ve nerden öğrendiğiyle ilgileniyordum.Bakışlarımı düz tutmaya çalıştım.
"Nerden biliyorsun?"diye sordum tüm sakinliğimle,inkar etmek faydasıydı emin duruşu herşeyi bildiğinin bir kanıtı gibiydi.
"Sizi konuşurken duydum"
Tahminlerimde haklı çıkmanın verdiği sinirle kendimi bir kez daha sövdüm.
"Verdiğin sözleri tutacağına şüpem yok Bars, akşama kadar burda bu şekilde bekleyebilirim.Sorumun cevabını almadan gitmem"söylediklerine sadece dümdüz, boş bir şekilde baktım.Bu 12A kızlarının benim hayatımla alıp veremedikleri neydi bilmiyorum.Ama şurası kesinki sorunun cevabını alana kadar beni rahat bırakmayacaktı.
"Bu seni neden ilgilendiriyor.Nikahına mı alacaksın beni?"dedim alay ederek
Söylediğime yapmacık bir kahkaha atıp "O adamlar her kimse seni öldürmeye çalışırlarken bende vardım yanında ölme tehlikesi atlatan bir tek sen değilsin"
"Ortada öyle bir sorun yok artık"
"İyi ya bende o sorunun nasıl veya kimin hallettiğinin peşindeyim"dedi kararlı halinden taviz vermeyerek,yumruklarımı sıkıp bakışlarımı başka tarafa diktim.
İçinde olduğum durum için en çokta kendime kızdım.
Asel sabırla sorduğu sorunun cevabını bekliyordu.Peki madem olayın bir kısmını bilmesinin sakıncası yoktu.Birine anlatsa bile kimse bu dediklerine inanmazdı o yüzden içim son derece rahattı.Aklımdaki cümleleri toparlayıp başladım anlatmaya"Sordun sorunu iyi dinle o zaman tekrarı yok"diyerek onun dikkatini üstümde topladım.
"Adamı tanımam etmem birkaç defa adını duymuştum sadece,zavallı insanlardan topladığı paralarla zengin oldu.Bunu camiasında birkaç kişi de biliyorsada onlarda en az onun kadar şerefsizler,beni ilk gördüğünde ortadan kaldırabilirdi ama onda sen ortaya çıkarak hayallerini yerle bir ettin ikinci karşılaşmamızda yani bildiğin gibi dün, iki medeni insan gibi konuşmamızın sebebi işin içine polisin de karışması beni öldürmesi demek tüm bakışların ona dönmesini sağlar"
"Polis mi?"
Asel'in şaşkınlığını bir kenara atıp sorduğu soruya sıkıntıyla kafamı salladım.
"Kumar illetine bulaştırdığı birçok kişi vardı.İnsanlara eğer kazanırsan daha çok paran olur diyerek kendisine borçlanmalarını sağlıyor.Birkaç kişinin daha bu yüzden veya aldığı para yüzünden borçlanmıştılar.Aksi takdirde adamın küçük çocukları kaçırıp ailelerinden fidye istemekle kalmayıp yasa dışı işlerede bulaşmış bir durumda o yüzden böyle bir durumdayken beni bir başkası öldürse bile şüpheli listesinde ilk onun adı yazar"
"Parasını çaldın sonuçta polislere anlatmaz mı?"
"Anlatsa bile söylediklerinin bir söylentiden ibaret olduğuna inanırlar elinde bir kanıt yok sorduğun soruların fazlasını anlattım şimdi yürü gidiyoruz.Halletmem gereken işler var"
ASEL
Sorularımın cevaplarını almamla son söylediğini kafamla onayladım.Yol boyunca hiç konuşmadık veya düşmanı olan biriyle konuşacak birşeyi yoktu.En azından kafamdaki sorular bir süre soru sormayı bıraktı.Evimin önüne geldiğimizde kaba bir dille "in"dedi birşey demeyerek indim.Adımlarımı evime yöneltirken lastiklerin yerle sürtünmesiyle arkasında bıraktığı gürültüden gittiğini anladım.
Zile basıp kapının açılmasını bekledim.Çok sürmeden Azra endişeli gözlerle kapıyı açıp bakışlarını üstüme dikti
"Hadi içeri girelim anlatırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman sınıflar (Devamı)
Bí ẩn / Giật gânBazı insanlar yağmuru hisseder,bazıları ise yalnızca ıslanır Tüm hakları saklıdır