58#🍁

3.1K 239 156
                                    

Elimde tuttuğum kupadaki kahvenin tüm sıcaklığını hissederken dudaklarıma götürüp bir yudum aldım.Düşüncelerim beni kovalarken bunun başında Bars geliyordu.Bana halledeceğini söylesede içim rahat değildi.

Kahvemin son yudumlarını alırken bir yandan da boş boş bakıyordum odamın duvarına, aniden açılan kapımla bakışlarım oraya döndü.

"Yine benden erken uyanmışsın bu sefer hangi sebepten dolayı uyandın"

Azra'nın benim erken uyanmamla alıp veremediği neydi bilemiyordum.

"Uyku tutmadı kahve yaptım kendime"

"Aç karna kahve kaç kez içilmez diyeceğim"

"Canım birşey istemiyor"

Azra bana bıkkın bakışlar atarken ben de kupamda kalan son yudumu içip kahvemi bitirdim.Yatağımdan kalkarak çıplak ayaklarımı yerle buluşurdum anında telefonuma gelen bildirimle mutafağa giden adımlarımın biraz bekleyebileceğini düşünürek ilk iş olarak baş ucumda duran çekmecenin üstündeki  telefonumu kaptım.
Azra da dikkatli bir şekilde her hareketimi izliyordu.

Arda'dan bir mesaj gelmişti.Uzun zamandır telefonda da konuşmuyorduk  mesajın üstüne tıklayarak ne geldiğine baktım

Gönderen Arda:

Benim evimin ordaki kütüphanede buluşalım mı?

Yapacak bir işim olmadığından teklifini kabul ettim.

Gönderilen Arda:

Tamam

Gönderilen Arda:

Yalnız evini bilmiyorum

Gönderen Arda:

Biliyorum o yüzden seni almaya geliyorum birlikte gideriz sen hazırlan

Birşey yazmayarak hala üstümde olan bakışlarıyla beni inceleyen Azra'ya baktım.

"Arda az sonra buraya geliyor.Birlikte dışarı çıkacağız"

Beni başıyla onaylayıp "Fazla geç kalma ama"diyerek uyardı.Bu sefer başıyla onaylayan taraf bendim
Azra odamı boşaltığında bende hızlıca hazırlanıp kapının çalmasıyla gelen kişinin Arda olduğunu tahmin ederek telefonumu da alıp aşşağıya indim.

Arda yine sportif bir şekilde karşımda dururken ona karşı gülümsedim.Oyalanmadan evden çıkarken bir taksi durdurup bindik

"Gideceğimiz kütüphanede nerdeyse yarısını okudum ama hala okunmayan kitaplar var"diyerek heycanını benimle paylaşmasına en sıcak gülümsemeyle gülümsedim duran taksiyle birlikte bizde indik küçük bir kütüphane bizi karşılarken Arda'nın sesiyle ona odaklandım.

"Böyle küçük göründüğüne bakma içi büyük ve geniştir"diyerek açıkladı.

Kütüphaneye giderek orta yerlerde duran yere oturduk Arda'nın dediği  kadar büyük ve genişti.

"Gençler buraya kitap okumak için gelmiyorlar o yüzden sessiz sakin bir yerdir"

"Sık gelirmisin?"

"Günümün çoğunu burda geçiriyorum diyebilirim"

Kitap kurdu olduğunu ilk andan anlamıştım zaten aramızdaki sohbet koyulaşırken Bars'ı kitap seçerken görmek tüm anın enerjisini emmişti.Her gittiğim yerde karşılaşmamız artık katlanılmaz bir hal almıştı
Üstelik kitap okumak için gelmediği gözle görülür bir şeydi.

Düşman sınıflar (Devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin