Τα γράμματα |1|

602 28 7
                                    

Στέφανε..

Το ξέρω πως αυτά τα γράμματα δεν φτάνουν ποτέ στα χέρια σου.Ούτε θα φτάσουν.Είναι κρυμμένα στο ντουλάπι, δίπλα στη μεριά σου στο δωμάτιο μας.

Είναι ένας τρόπος να σου μιλάω όμως.

Βλέπεις φέτος είναι δύσκολα τα πράγματα,ειδικά αυτή την περίοδο.

Ο Μάξιμος όλη μέρα τρέχει με το σχολείο και με το ποδόσφαιρο και θέλει να έχει και "κοινωνική ζωή".Πλέον είμαι σίγουρη από ποιόν έχει πάρει.Από εσένα..και εκτός από τα θέματα χαρακτήρα είναι και η εμφάνιση του.Κάθε μέρα όταν τον κοιτάζω μου έρχεται να βάλω τα κλάματα αλλά κρατιέμε.

Η Μελίνα από την άλλη..όλη μέρα χορεύει.

Σε ψάχνει όλη μέρα,ρωτάει που είναι ο πατέρας της...Ευτυχώς έχουν καλές σχέσεις μεταξύ τους.Θυμάσαι το φοβόμασταν αυτό.

Σήμερα έχω πολύ δουλειά στο γραφείο. Αλλά όλα πάνε καλά..ευτυχώς

Στέφανε..κάθε βράδυ μου λείπεις και πιο πολύ.Το άγγιγμα σου,η αγκαλιά σου,το φιλί σου και το χάδι σου.Μου λείπουν ακόμα και οι χαζομάρες που έριχνες καμιά φορά.

Όπως το βράδυ που έμαθες πως είμαι έγκυος για δεύτερη φορά.Τρελάθηκες και άρχισες να φωνάζεις σε όλη τη γειτονιά θα γίνω μπαμπάς ξανάααα!! Το θυμάσαι;

Μου λείπεις αγάπη μου,

                          Η γυναίκα σου, Νιόβη

Άλλο ένα γράμμα στη συλλογή.

Συκώνομαι και πάω στο ντουλάπι δίπλα από το κρεβάτι μας,στη μεριά του. Αφήνω το γράμμα και μυρίζω την κωλόνια του από το ράφι.

Αυτό το άρωμα..μου έχει λείψει.

"Μαμάααααααααα!!!",φωνάζει ο Μάξιμος και με διακόπτει από τις σκέψεις μου.

Ευτυχώς γιατί θα με έπιανε πάλι το κλάμα.

Γυρίζω και τον βλέπω να έρχετε τρέχωντας και ιδρωμένος στο δωμάτιο.

"Τι είν'αγόρι μου;"

"Σώσε μεεε!!"

"Τι έγινε πάλι;!"

"Η Μελίνα δεν βγαίνει από το μπάνιο γιατί λέει θα πεθάνει η γοργόνα της..πλιςςςς.. έχω μάθημα σε μισή ώρα και έχω να κάνω μπάνιο να φτιάξω τα πράγματα μου και έχω και την πολυαγαπημένη μου αδελφή να μου μιλά για γοργόνες. Σοβαρά τώρα;;"

"Έλα ηρέμισε και μπες στο δικό μου μπάνιο,θα σου φτιάξω τα πράγματα και κάτι να φας εντάξει;",τον βλέπω που ανακουφίζετε και χαμογελάει.Αυτό το χαμόγελο πόσο μου τον θυμίζει.

Dear 'Dead' husbandWhere stories live. Discover now