2 μήνες μετά
Έχουν περάσει δύο μήνες και πλέον είναι Χριστούγεννα.
Η Χαρά μένει μαζί μας αφού χρειάζεται επίβλεψη από ενίληκα μιας και δεν είναι ακόμα ενίληκη και είναι καλύτερα από ποτέ, όλο αυτό την έχει βοηθήσει.
"Πότε θα ανοίξουμε τα δώρα;;;"
"Ναι άντε πόσο καιρό ακόμα να περιμένουμε;",ρωτάνε τα παιδιά μου ανυπόμονα και ξεφυσάω αφού ακόμα κι αν έχω ξυπνήσει από το ξημέρωμα για να φτιάξω ένα όμορφο χριστουγεννιάτικο πρωινό, το μόνο που σκέφτονται είναι τα δώρα.
"Η αλήθεια είναι πως τώρα θα συμφωνήσω κι εγώ, αφού έφτασε επιτέλους και το δικό μου δώρο.",είπε η Χαρά και την κοίταξα με ένα βλέμμα που φώναζε.
'Αλήθεια τώρα;'
"Καλά, πάμε να τα ανοίξουμε",είπα και άρχισαν να πανιγυρίζουν σαν πεντάχρονα.
Είδα τον Στέφανο να γελά από την αντίδραση τους και παρασύρθηκα αφού άρχισα να γελάω κι εγώ.
Η αλήθεια είναι πως κι εγώ έχω ένα δώρο που θέλω πολύ να δώσω στον Στέφανο, όμως για κάποιον λόγο φοβάμαι την αντίδρασή του.
Ανοίξαμε όλοι τα δώρα μας και είδα σε όλα τα πρόσωπα τα χαμόγελα που ήλπιζα να δω.
"Εμμ...αυτό είναι για εσάς.",είπε η Χαρά και έδωσε έναν φάκελο σε εμένα και τον Στέφανο.
"Δεν ξέρω αν το θεωρήσετε δώρο, όμως για μένα θα είναι το καλύτερο.",είπε και την κοίταξα περίεργη.
Άνοιξα τον φάκελο μαζί με τον Στέφανο και μέσα σε αυτόν είδαμε μερικά χαρτιά και άρχισα να τα διαβάζω ενώ που και που έβλεπα την Χαρά που περίμενε με ανυπομονησία την αντίδρασή μου και τον Μάξιμο να προσπαθεί να την ηρεμίσει, λογικά ήξερε τι ήταν.
Διάβασα τι έγραφαν τα χαρτιά και αμέσως, ως δικηγόρος κατάλαβα πως τα χαρτιά χρειάζονταν την συγκατάθεση από εμένα και τον Στέφανο για να υιοθετήσουμε την Χαρά.
"Ζητάς δηλαδή από εμένα...να...γίνω η ανάδοχη μητέρα σου;",ρώτησα τη Χαρά και ο Στέφανος άρπαξε το χαρτί αμέσως και μετά χαμογέλασε.
"Όταν ήρθε η δικηγόρος που ανέλαβε την υπόθεση και με βρήκε, μου είπε πως ή θα πήγαινα σε ανάδοχη οικογένεια ή σε ορφανοτροφείο και την ρώτησα αν γινοταν να διαλέξω εγώ την οικογένεια που θέλω να με υιοθετήσει και...η απάντηση ήταν θετική...η οικογένεια που θέλω να με υιοθετήσει είναι η δικιά σας καμία αλλή δεν είναι σαν την δικιά σας.",είπε και αμέσως συγκινημένη σηκώθηκα από το πάτωμα και την έβαλα αμέσως στην αγκαλιά μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dear 'Dead' husband
RomanceΟπότε,Στέφανε καταλαμβαίνεις..πρέπει κάποτε να σταματήσω να σου γράφω. Έτσι λένε.Λένε πως δεν μου κάνει καλό. Εγώ όμως νιώθω πως αυτός είναι ένας τρόπος να σε νιώθω έστω και λίγο πιο κοντά μου..αφού δεν είσαι πια. Αχ..γιατί αυτό να είναι το τέλος μα...