Κόπος;Ούτε καν! |4|

247 24 0
                                    

Η ώρα περνούσε και ο Μάξιμος δεν κατέβαινε κάτω έτσι πήγα να δω τι κάνει.

"Μαξ..γιατί δεν κατεβαίνεις κάτω αγόρι μου;"

"Μόλις θυμήθηκα πως έχω διαγώνισμα στα Μαθηματικά και δεν έχω ιδέα.Πάλι θα πιάσω την βάση,γέιιιι!",μου λέει ενώ μπορώ να διαπιστώσω την ειρωνεία και την απελπισία στο πρόσωπο του.

Όπως ο πατέρας του δεν συμπαθεί τα μαθηματικά και πολύ..

"Πφφφ..περίμενε λίγο θα έρθω πίσω."

Κατεβαίνω και κατευθύνομαι στη Ζωή. Από ότι μου έχει πει η μητέρα της είναι πολύ καλή μαθήτρια.

"Ζωή μου..μπορείς να μου κάνεις μια χάρη;"

"Ναι κυρία Νιόβη πείτε μου."

"Πρώτον..λέγε με Νιόβη και τι είπαμε για αυτόν τον πληθυντικό;!Κοίτα κορίτσι μου ο Μάξιμος έχει διαγώνισμα στα Μαθηματικά και δεν είναι και ο καλύτερος οπότε αν μπορείς..μπορείς να τον βοηθήσεις λιγάκι;Σε παρακαλώ;"

"Εμμ αν το θέλει και ο ίδιος..",λέει ντροπαλά και κοκκινίζει ενώ ένα γλυκό χαμόγελο εμφανίζετε στο πρόσωπο της.

"Είμαι σίγουρη πως το θέλει.Είναι η τρίτη πόρτα στα αριστερά πάνω."

Γνέφει και πάει πάνω,ενώ η Χλόη ζητά εξηγήσεις για αυτούς τους δύο με το βλέμμα της.

Μαξ pov

Εδώ και ώρα περιμένω την μητέρα μου να έρθει να δω τι θα κάνω αλλά δεν έρχεται.

Επιτέλους χτύπησε η πόρτα και πήγα να ανοίξω.Εκεί βλέπω μπροστά μου την Ζωή με σκυμμένο κεφάλι και αναψοκοκκινισμένα μάγουλα να στέκεται.

"Εμμ..γειά!",της λέω και τότε είναι που επιτέλους σηκώνει το πρόσωπο της και βλέπω τα μάτια της.

"Γ-γειά..η μαμά σου μου είπε να έρθω να σε βοηθήσω με τα μαθηματικά.",αυτός είναι ο τρόπος ρε μάνα...Δεν θα μάθω τίποτα έτσι στο λέω..

"Ναι..αν δεν σου είναι κόπος βέβαια..να μην σε πιέσω αν δεν θες."

"Όχι..κόπος;Ούτε καν.Χαρά μου.",λέει και ένα γλυκό χαμόγελο εμφανίζετε στο πρόσωπο της.

Κάνω πέρα για να περάσει μέσα και μπαίνει κατευθείαν στο ψητό με εμένα να την ακούω προσεχτικά και μπορώ να πω πως άρχισα να συμπαθώ τα μαθηματικά.

Νιόβης Pov

Βράδιασε έτσι αποφασίσαμε με την Χλόη να πάμε να φάμε κάπου όλοι μαζί κι έτσι πήγα να φωνάξω τα παιδιά.

Dear 'Dead' husbandDonde viven las historias. Descúbrelo ahora