Το κεφάλι μου πονάει πάρα πολύ,πάει να σπάσει και όταν ανοίγω τα μάτια μου καταλαβαίνω πως έχω περάσει τη νύχτα στο καναπέ.Σηκώνομαι και βλέπω την Χλόη στη κουζίνα,μαζί αποκοιμηθήκαμε μάλλον.
"Καλημέρα..ξέρεις μήπως τι έγινε χθες;", λέω με ένα γελάκι στο τέλος.
"Καλημέρα..Ναι μάλλον κοιμηθήκαμε στον καναπέ περιμένοντας τα παιδιά και ναι αυτά.Θες καφέ;"
"Άσε θα κάνω εγώ...Εσύ είσαι η φιλοξενούμενη μην το ξεχνάμε αυτό."
Ήπιαμε τον καφέ μας και τότε θυμήθηκα πως ο Μάξιμος δεν θυμάμαι αν γύρισε ή όχι οπότε πήγα να κοιτάξω.
Άνοιξα διστακτικά την πόρτα και τότε ήταν που αντίκρισα κάτι που με έκανε να χαμογελάσω ακόμα περισσότερο.
Ο Μάξιμος με την Ζωή αγκαλιά να κοιμούνται.Πόσο γλύκες είναι μαζί..
Έκλεισα την πόρτα για να μην τους ξυπνήσω και έτρεξα σιωπηλά κάτω για να ενημερώσω την Χλόη. Την βλέπω να κρατά το τηλέφωνο της στα χέρια της και ελπίζω να μην καλεί την Ζωή.
"Ποιόν προσπαθείς να καλέσεις;",Την ρωτάω με αγωνία.
"Την Ζωή αλλά είναι κλειστό.Αρχίζω να ανησυχώ."
"Μην μου αγχόνεσε.Πάνω είναι κοιμάται με τον Μάξιμο και μάλλον της έπεσε η μπαταρία.",της λέω και μετά της κλείνω το μάτι.
Χαμογελάει και τότε καταλαβαίνω πως δεν την πειράζει το φαινόμενο του έρωτα μεταξύ της κόρης της και του γιου μου.
Ευτυχώς δηλαδή για να μην έχουμε προβλήματα.
"Να σου πω απόψε δεν είναι η έξοδος του γραφείου μας;",ρωτάει η Χλόη και την κοιτάζω με απορία αλλά μετά θυμήθηκα τον Αντρέα που μου το έλεγε.
"Α..Ναι.. Και να σου πω την αλήθεια δεν θέλω να πάω και νομίζω ξέρεις τον λόγο.",της έχω πει τι γίνετε με τον Αντρέα αυτά τα χρόνια,που είναι μόνο από την δική του πλευρά, και δεν τον συμπαθεί καθόλου από ότι έχω μάθει από την πρώτη μέρα που ήρθε οπότε πακετάκι.
"Ναι ξέρω και δεν έχεις και άδικο."
"Καλημέρα μητέρούλες μας!",ακούμε από πίσω μας και βλέπουμε δύο αγουροξυπνημένους έφηβους να μας πλησιάζουν.
"Καλημέρα παιδιά!Πώς κοιμηθήκατε; Καλά;",ρωτάω με ένα πονηρό χαμόγελο απευθυνόμενη στον Μάξιμο.
"Ναι μια χαρά.Κυρία Χλόη δεν την πήγα σπίτι επειδή ήταν αργά και όταν φτάσαμε εδώ είδαμε πως είσασταν κι εσείς οπότε της πρότεινα να μείνει μαζί μου. Ελπίζω να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα."
YOU ARE READING
Dear 'Dead' husband
RomanceΟπότε,Στέφανε καταλαμβαίνεις..πρέπει κάποτε να σταματήσω να σου γράφω. Έτσι λένε.Λένε πως δεν μου κάνει καλό. Εγώ όμως νιώθω πως αυτός είναι ένας τρόπος να σε νιώθω έστω και λίγο πιο κοντά μου..αφού δεν είσαι πια. Αχ..γιατί αυτό να είναι το τέλος μα...