10.Bölüm: "Kelebeklerin Dansı"
Bölüm Şarkısı:Lana Del Rey-Born to Die
Arabaya bindiğimizde Bartu Bey konuştu.
"Yemek yemeğe gidelim mi?"
"Eve mi gitsek?Ecrini merak ettim de ben."
"Özgeyle zaten,yalnız değil ki."
"O şıllığa hiç güvenmiyorum!"dedim kendi kendime.
Gülerek bana baktı.Ne?Duymuş muydu?
"Şıllık mı?"
"Duydunuz mu?"
Kahkaha atıp başını salladı.
"Ama öyle.Özür dilerim ama çalışan gibi davranmıyor.O nasıl giyim tarzıdır yani?Ecrin de sevemedi zaten.Neyse beni ilgilendirmez."
Kollarımı önümde birleştirdim."İyi kız aslında.Güzel yemek yapıyor,temizliği de iyi.Giyimine ben karışamam.Zevkli giyiniyor hem bence."
"Siz de bayağı seviyormuşsunuz Özgeyi." dedim imalı konuşarak.
"İşinden edemem.İstemiyorsanız şirkette bir iş ayarlatır,eve başka birini bulurum."
"Beni ilgilendirmez,Ecrin istemiyormuş." dediğimde güldü ve başını salladı.Hayır yani,neye gülüyor ki?
Eve vardığımızda arabadan indim.Kapıyı çalıp beklemeye başladım.Az sonra Özge kapıyı açmıştı.Ecrin arkasından koşup bana sarıldı.
"Seni çok özledim Süveyda abla."
Arkadan Bartu Bey'in sesi duyuldu.
"Ben özlenilmedim sanırım."
Ecrin kollarımın arasından çıkıp Bartu beye koştu."Seni daha çok özledim ama Süveyda ablaya söylemeyelim,üzülür." dedi duymamam için sessizce konuşarak.
Kırılmış gibi yaparak içeri girdim.
"Duydu mu?"dedi Ecrin fısıldayarak.Bartu Bey onaylayıp konuştu.
"Evet birtanem,duydu sanırım."
Ayaklarıma sarıldığını hissettiğim kollarla olduğum yerde kaldım."Süveyda abla seni de çok özledim.Sadece babamı bir tık çok özledim.Küsme lütfen bana."
Güldüm.
"Kuzum küsmedim ki sana.Baban o senin,tabii ki daha çok özleyeceksin." dediğimde memnuncasına dudakları yukarı kıvrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda
Lãng mạnYürüyordum.. Gelinliğimin havada uçuşan eteklerini umursamadan, gözümden akan yaşları umursamadan... Yanımda 15 yıllık çocukluk arkadaşımla, kardeşim bildiğim adamla cehennemime doğru yürüyordum. Ben kim miyim? Süveyda ben, hayatında kitaplardan baş...