|4> Memories.|
- - -' ' I'm tired of being what you want me to be!
(Senin istediğin gibi olmaktan sıkıldım!)Feeling so faithless lost under the surface.
(Yerin altında inançsız bir sekilde kaybolmuş hissediyorum.)Don't know what you're expecting of me.
(Benden ne beklediğini bilmiyorum.)Put under the pressure of walking in your shoes.
(Ayakkabının içinde yürümenin baskısı altındayım.)Every step I take is another mistake to you
(Attığım her adım sana göre yeni bir yanlış.)I've become so numb I can't feel you there.
(O kadar hissizleştim ki senin burada olduğunu fark edemiyorum.)I've become so tired.
(Çok yoruldum.)So much more aware I'm becoming this.
(Ne hale geldiğimin çok daha fazla farkına vardım.)All I want to do is be more like me and be less like you
(Tek istediğim daha çok benim gibi, daha az senin gibi olmak.)Can't you see that you're smothering me?
(Beni boğduğunu göremiyor musun?)Holding too tightly afraid to lose control?
(Kontrolü kaybetme korkusu ile çok sıkı tuttuğunu?)Cause everything that you thought I would be,
(Çünkü benim olabileceğini sandığın her şey,)has fallen apart right in front of you.
(dağılıverdi gozünün önünde.)Every step that I take is another mistake to you.
(Attığım her adım sana göre yeni bir yanlış.)And every second I waste is more than I can take.)
(Ve harcadığım her saniye dayanabileceğimden fazla.)And I know.
(Ve biliyorum.)I may end up failing too.
(Hüsrana da uğrayabilirim.)But I know
(Ama biliyorum.)You were just like me with someone disappointed in you.
(Sen de hayal kırıklığına uğrayan biriyle tıpkı benim gibiydin.) ' '- - -
"Büyükanne!"
Gülümseyerek karşımdaki hasta bedenin üzerine atıldığımda, kendisi bana yalandan kızarak bedenimi, elime benden daha fazla ağır olan poşetleri iliştirerek mutfağa doğru ittirmişti. Penguen gibi yalpalayarak yürüdüğümde, onun istediğini yaptıktan hemen sonra koşarak yeniden yanına gitmiş, elini tutarak oturmasına yardımcı olmuştum.
"Uçak rötar yapmış bu yüzden annen sabah gelecek. Ben de sıkıldığım için bu akşamı seninle geçirmek istedim. Ne dersin, beraber Çatlak Profesör'ü seyreder miyiz yine?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ PHOENIX - [osh+lhn]
Fanfiction{ HIM-Wicked Game. } °ƸӜƷ• "Sen.. ölümü kendine amaç edinmiş iken küllerinden benim için doğmayı seçen sen; kötülük doluşmuş kalbimin tek iyilik işleyen tarafısın. Sana ait o...