‟ Phoᥱᥒιx ⊂ ᙅᖾᥲρtᥱɾ ⁵⁴ „

86 13 7
                                    

" ...I was waitin' on a different story.
(Başka bir hikaye bekliyordum.)

This time I'm mistaken for.
(Bu sefer hatalıydım.)

Handing you a heart worth breakin.
(El uzattığım değerli kalbi kırdığım için.)

And I've been wrong, I've been down.
(Ve ben yanlıştım, ben aşağıdaydım.)

Into the bottom of every bottle.
(Şişemin dibinde.)

These five words in my head scream.
(Bu beş kelime kafamda çığlık atıyor.)

"Are we having fun yet?"
(Hala eğleniyor musun?)

Yet? Yet? Yet? No, no.
(Hala? Hala? Hala? Hayır,hayır.)

It's not like you didn't know that.
(Bu senin söylemediğin gibi değil ki.)

I said I love you and I swear I still do.
(Sana seni seviyorum dedim ve yemin ederim hala seviyorum.)

It must have been so bad.
(Çok kötü olacaktır.)

Cuz living with me must have.
(Çünkü benimle yaşamak.)

Damn near killed you.
(Seni ölüme yakın lanet ettirebilir.)

Of what I really am.
(Gerçekte ben neyim diye.)

This is how you remind me.
(Bu senin beni nasıl hatırladığındır.) ..."

- - -

"Ben.."

Sandara, sözüme devam etmem adına yüzüme dik dik bakmaya devam ediyor iken usulca temiz bir nefes çektim ciğerlerime.

"Ona bir söz verdim ve yapmak zorundayım. Beş yıl boyunca sözümü yerine getirebilmek adına ilk defa bir şans geçti elime. Bunu.. yapmak zorundayım."

"Gidemezsin."

"Zorundayım."

"Hiçbir şey için zorunda değilsin, LuHan. Bir zamanlar 'O olmadan yapamam, ben onu bırakamam, geleceğim o olmadan olamaz.' diyordun. Yanıldığını anladığın için de onunla karşı karşıya gelmeyi düşünmedin bile. Şimdi bir ufak hareketinde koşa koşa yanına mı gideceksin? Onun senin için çabalaması gerekirken yine aynı hataya mı düşeceksin? Üzgünüm ama bu sefer göz yumamam, bu kez izin veremem LuHan. Ben seni bir hiç uğruna büyütmedim. Eskisi gibi olacaksın ve bu kimse için iyi olmayacak."

"SeHun değil."

Sandara, sinirle bacağını sallarken mırıldandığım şeyin ardından başını usulca bana doğru döndürdüğünde, kurumuş olan alt dudağımda gezdirdim dilimi.

"Seulgi'ye bir söz verdim."

"Tanrı aşkına LuHan, ne fark eder?! Seulgi senin burada olduğunu öğrendiği an gidip SeHun'a söylemekten çekinmez! SeHun'un o günkü hareketinin tek suçlusu da Jungho, bundan eminim! Dört yıl boyunca senden bir kere bile bahsetmeyen bir insan sen buraya gelince nedense şey hatırlıyor, doğum gününü kutlayacağı tutuyor!"

☯ PHOENIX - [osh+lhn]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin