İlk kapak hazırlamam umarım beğenmişsinizdir🌸
Hayatı bensiz nasıldır?
Şuan mutlu mudur?Bana o kelimeleri söylerken hiç üzülmedi mi?
Ben onun için canımı hiç düşünmeden verecekken...
Ben onu kendimden bile sakınacak kadar çok severken.
O beni başkalarına gidecek kadar sevmemiş mi?
Kim taehyung beni hiç sevmedin mi?Jisoo
Siyah topuklularım ile hastaneye giriş yaptım ve yanımdan geçen herkesi arkamdan tekrar baktırıyordum.
Uzun süredir buralarda olmadığım için beni görenler biraz şok oluyordu.
Kendimden emin adımlarla Si Hyuk Beyin odasına girdim.
"Hoş geldin jisoo."dedi geldiğimi görünce
"Hoşbulduk efendim." dedim ve karşısında saygıyla eğildim.
"Uzun süre oldu hâlâ burada çalışmak istiyor musun yaşananları biliyorsun oğlum olsada onu koruyacak değilim ama onu buradan atacak da değilim burada çalışmayı istemezsen senin için en iyi hastanelerle görülebilirim."
"Hayır efendim hiç gerek yok burada çalışmak istiyorum Kim Hastanesini elimden geldiğinde yükseltmek istiyorum."
"Pekala sevindim senin gibi bir doktoru kaybetmek istemezdim."
tekrar önünde saygıyla eğildim ve odadan çıktım.
Ofisime doğru yürüdüm hâlâ eskisi gibiydi.
Üstümdeki ceketi çıkardım ve askıya astım ardından beyaz önlüğümü giydim.
Bu hastanede herkes beni sert ve mükemmelliyetçi kişiliğimle tanırdı.
Hiçbir zaman gülmeyen jisoo,herkese kızıp çağıran jisoo,kusursuz jisoo ve asla aşık olmaz dedikleri jisoo ama ben öyle bir aşık olmuştum ki herkes şaşırmıştı.
Hatta herkes bizi örnek çift görürdü gülmeyen jisoo gülmeye başlamıştı kusursuz jisoo'nun kusurları oluşmaya başlamıştı.
Daha fazla düşünmeden odamdan çıktım ve hastaneyi gezmeye başladım beni tanıyan doktorlar selam verdi ki zaten beni herkes tanırdı.
En son danışmaya gittim.
"Kim jennie hâlâ gelmedi mi?""Bugün için izinli efendim."
"Peki teşekkürler."
Aptaldım Jennie'ye hâlâ geri döndüğümü haber edememiştim tam onu arayacakken bir ses dikkatimi dağıttı.
"Oo jisoo hanım geri dönmüşsünüz?" dedi jinyoung.
Sadece göz devirdim.
"Bakıyorum da hâlâ sertsin." dedi alayla.
Gözlerimi ona dikerek konuştum
"Bakıyorum da hâlâ zevzeksin jinyoung.""Ayıp ettin ama neyse ne diyeceğim yeni stajyerler geldi sen de artık deneyimli bir doktor olduğun için sana verdiler bu görevi git ve öğrencilerini gör jisoo-shii."
"Ne ciddi misin?"
"Çok ciddiyim ama kızlar çok güzel he tabi senin yerin ayrı biliyorsun." dedi ve göz kırptı.
Hızla elindeki evrakları aldım ve stajyerleri bulmaya gittim.
Bekleme alanında oturuyorlardı bir kişi hariç arkası dönük birisi onlara bir şeyler anlatıyordu.
hemen yanlarına gittim.
arkası dönük kişi geldiğimi anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
"Biraz daha geç kalsaydın bu işi başka birisi ile değiştirmesi için babamla gör--" bana doğru dönmesiyle lafı kesildi.3 aydır görmediğim yüzü şimdi görmüştüm.
Unuttum sandığım duygular tekrar gün yüzüne çıkmıştı.
"Yeni haberim oldu onlarla beklediğin için sağol şimdi gidebilirsiniz Doktor Taehyung." dedim olabilecek en soğuk sesimle ve gözlerimi ondan kaçırdım.
O da zaten bir süre sonra yanımdan çekip gitmişti.
_______
Merhaba!
Böyle bir kurgu düşündüm daha olayları pek anlamamış olabilirsiniz ama zamanla hepsi ortaya çıkacak.
15 tatili için tadımlık bir hikaye düşünüyorum ama belki daha da uzatırım bilemem.
Her neyse sizi seviyorum🌸
Diğer vsoo kitaplarımı okumak için profilime gidebilirsiniz...