.18.

2.7K 182 42
                                    

Jisoo

Düğün günüydü ama hazırlanıp hastaneye gelmiştim.

"Kim Jisoo sen delirdin mi neden düğün gününde buradasın?" dedi Yoongi.

"Yapmam gereken şeyler var yoongi düğün günüm diye hastalarımı geçiştiremem."dedim ve odama geçtim.

Hastalarımın birkaçı ile görüştükten sonra lisa,chaeyoung ve jennie son hızla odama girdiler.

"Kızım gitsene taehyung seni bekler." dediler.

"Kızlar tekrar tekrar edeyim isterseniz bizimkisi gerçek bir ilişki değil o yüzden uğraşmam gerek yok."

"Ne olursa olsun bu senin düğünün sahte bile olsa." dedi jennie ve beni oturduğum yerden kaldırdı.

"Hem benim işim de erken bitti beraber otele gideriz kızlar sonra yanımıza gelir." dedi lisa ceketimi giydirirken.

"Evet evet hadi gidin artık." dedi chaeyoung ve beni odadan çıkardılar.

Lisa ve ben hastaneden çıkıp önce eve geçtik ve gelinliği aldık kızlar da elbisesini bana bırakmıştı ve onları da yanımıza aldık.

Otele geldiğimizde Bay Kim'in ayarladığı kuaförler benim ve lisanın saçımı yapmaya başlamışlardı ilk önce gevşek bir örgü yapıp onu da topuza çevirmişlerdi ardında açık mavi tonlarda bir göz makyajı ve pembeye dönük ruj ile işlem bitmişti.

Benim işim bittiğinde jennie ve chaeyoung da gelmişti.

Onlar giyindikten sonra benim de giyinmeme yardım ettiler ve işte şimdi hepimiz hazırdık.

"Unnie aşırı güzel oldun." dedi lisa.

"Oha benim gelinliğimden güzelmiş bu." dedi jennie'de gülerek.

Biz böyle konuşurken Taehyung'lar da geldi.

Taehyung içeri girdiğinde gözlerimiz birleşti ve bana öyle bakıyordu ki bir an gerçekten bir aşk evliliği yapıyoruz sanmıştım ardından hemen kendimi toparladım.

"Çok güzel olmuşsun." dedi yanıma gelip.

"Teşekkür ederim." dedim ve kızlara geri döndüğümde hepsi beni satıp sevgililerinin yanına gitmişlerdi.

"Fotoğrafçılar aşağıda bekliyor biraz sonra ineceğiz." dedi yeniden.

"Tamam."

"Gençler biz çıkıyoruz siz gelirsiniz." dedi jimin odadan çıkarlarken.

"Heyecanlı mısın?" dedi Taehyung.

"Evet her gün evlenmiyorum sonuçta."

"Doğru bu arada danbi gelmeyi çok istedi ama kalabalık ona iyi gelmeyeceği için izin vermedim."

"İyi yapmışsın bu arada yarın ilk iş yetimhaneye gidip konuşalım kadınla."

"Tamamdır." dedi ve o sırada bir kız gelip aşağı inmemiz gerektiğini söyledi.

Taehyung kolunu uzattı ve koluna girdim.

Aşağı indiğimizde flaşlar gözümde patlıyordu müzik eşliğinde kumsal kenarında hazırlanmış bölümümüze gittik.

Yerimizi aldığımızda herkes bize bakıyordu heyecanlanmıştım.

Bem etrafı izlerken nikah memuru konuşmaya başladı.

"Kim Jisoo,sonsuza kadar Kim Taehyung'u seveceğinize yemin ediyor musunuz?"

Herkes bana bakıyordu ben ise Taehyung'a.

"Ediyorum." dedim kısık bir sesle.

"Kim Taehyung,Kim Jisoo'yu sonsuza kadar seveceğinize yemin ediyor musunuz?"

"Ediyorum onu sonsuza kadar seveceğim." dedi gözlerimin içine bakarak.

Misafirlerden gürültülü bir alkış koptu ve ardından dans etmeye başladık.

Kemikli elleri ince belimi çok güzel kavramıştı ben de elimi omzuna koydum.

Yavaş yavaş dans ediyorduk ama konuşmuyorduk bizden sonra bir kaç çiftte dans etmeye başlamıştı.

Durgun şarkılar geçtikten sonra eğlence şimdi başlamıştı.
Kızlar ile ayakkabılarımızı çıkarıp kumda dans etmeye başlamıştık.

Yorulduğumda oturdum ve Bay Kim'de yanıma oturdu.

"Merhaba jisoo."

"Merhaba Bay Kim."

"Bana iş dışında böyle hitap etmene gerek yok demiştim artık sen de benim kızım sayılırsın bu arada danbi işini öğrendim onu çok sevdiğini biliyorum yaptığın çok güzel bir şey."

"Evet onu çok seviyorum."

"Böylelikle güzel bir aile olursunuz Danbi de iyileşir birbirinizi üzmeyin kızım Taehyung benim tek varlığım onu ben büyüttüm üzülmenizi istemem."

"Umarım her şey güzel olacak." dedim ve ona gülümsedim.

Bir süre sonra misafirler gitmişti.

"Babam yorulmuş eve gitti." dedi Taehyung.

"Biz de birazdan dağılırız."dedim suya ayaklarımı sokarken.

Öylece suda eğlendikten sonra bizimkiler de gitmişti.

Yıldızların altında Taehyung ve ben kalmıştık.

"Gerçekten evlendik biz ya." dedi Taehyung.

"Evet öyle oldu."

"Hayallerimde ki gibi değildi." dedi.

"Hmm nedenmiş." dedim doğrulurken.

"Beni severken evlenmeni isterdim böyle değil." dedi gözlerime bakarak.

"Sence de bunu söylemen için çok geç olmadı mı?" dedim sinirle.

"Özür dilerim haddimi aştım."

"Neyse gidelim."dedim ve beraber eve geldik.

Yeni evimize.

Beni,bizi neler bekliyordu emin değildim ama bir şeyden çok korkuyordum.

Ona tekrar kör kütük aşık olup,affetmekten korkuyordum.

________

Selamlaaar.

Yeni bir kitap yayımladım ona da bakarsanız çok sevinirim özellikle fantastik kurgu sevenler.

















mey | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin