Bu bölüm günün 2. bölümü diğer bölümü atlamayın lütfen.
2 gün boyunca size bölüm atamayacağım için bugün attım.
İyi okumalaar
Jisoo
Danbi'nin durumu günden güne kötüye gidiyordu ve hastane ortamı artık ona iyi gelmemeye başlamıştı fakat gidecek evi yoktu ki?
Aniden aklıma bir fikir geldi onu evime davet edebilirdim.
"Günaydın kuzum."
"Günaydın jisoo."
"Canım sana gerçekleri söyleyeceğim hastalığın her gün daha da ciddileşiyor ve hastane ortamu sana baskı yapıyor bunun farkındayım o yüzden benim evimde yaşamaya ne dersin?"
"Jisoo unnie bana izin vermezler." dedi korkarak.
İlk defa bana unnie demişti işin ciddiliğini şimdi anlamıştım.
"Ben onlardan izin alırım canım sen dert etme sadece teklifimi kabul et her şey çok güzel olacak eminim." dedim ellerini tutarken.
"Bu hayattaki en çok istediğim şey olabilir jisoo." dedi sevinçle.
Dediği şey ile ben de sevinmiştim ve onu öptükten sonra hızlıca kayıtlı olduğu yetimhaneye gittim.
"Merhaba ben müdürünüz ile görüşecektim." dedim bir kadına ve bana yolu gösterdi.
Kapısını tıklatıp içeri girdim.
"Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim." dedi yaşlı ve gözlüklü kadın.
"Ben bir çocuk için buraya geldim kendisinin doktoruyum Kim jisoo, Park Danbi için gelmiştim."
"Ah evet şimdi nasıl,ne zaman dönecek buraya?" dedi kadın.
"Aslında ben de tam bunu konuşmak istiyordum durumu çok iyi değil burada da ona pek iyi bakılacağını sanmıyorum ve size onu nasıl alabileceğimi danışmak için geldim."
"Onu evlatlık alabilirsiniz fakat eşiniz var öyle değil mi?"
"Hayır yok ama başka bir yolu yok mu bunun?"
"Maalesef hanımefendi."
"peki." dedim ve üzüntüyle yerimden kalktım.
Bu işi nasıl çözecektim.
Yüzümde ki üzüntü ile hastaneye geri dönmüştüm danbiye nasıl açıklayacaktım o kadar heves ettirmiştim hem de.
Düşünceli adımlar atarken bir bedene çarptım kafamı kaldırdığımda taehyung'u gördüm.
"Ah pardon." dedim ve yoluma devam edecekken "Neyin var?" dedi.
"Sadece dalgınım."
"Hayır onu demiyorum üzgünsün ne oldu?"
"Senin çok mu umrunda." dedim hesap sorar gibi.
"En çok umrumda olan şey."
"Danbi için üzülüyorum hepsi bu."
"Neden neyi var." dedi anlık korku ile.
"Sakin ol sadece onu yanıma almak istedim ama izin vermediler."
"Neden?"
"Sadece evlatlık alabileceğimi söylediler ve evli olmadığımı söyleyince olmaz dediler en çok üzen de ben danbiye bu haberi verdiğimde gözünde gördüğüm mutluluktu şimdi o mutluluğu nasıl söndüreceğim."
"Bak aramızda ki tek sohbet Danbi sayesinde oluyor bu yüzden bu olay için bir fikir bulacağım." dedi elini omzuma atarken ama buna izin vermeyip geri çekildim.
"Haklısın sadece danbi hakkında konuşuyoruz çünkü ben seni tanımıyorum daha doğrusu tanıyamamışım bu yüzden bana dokunma." dedim ve gittim.
Jennie ve jimin düğün hazırlıkları için dışarıdaydı benim de işim bitince yanlarına gittim.
"Ben kır düğünü istiyorum." dedi jennie.
"Ben de salon düğünü." dedi jimin bu ikisi yine tartışıyordu.
"Yah yeter ama anlaşamıyorsanız evlenmeyin." bunu dememle birbirlerine baktılar.
"Tamam o zaman salonda yapalım." dedi jennie.
"Yok hayatım senin istediğin olsun." dedi jimin de.
Bu ikisini cidden anlamıyordum.
"Jisoo ben yedek gelinlik de alacağım gel o tarafa gidelim jimin sen de masa sandalye falan bak aşkım." dedi ve beni gelinliklerin olduğu kısma getirdi.
Jennie bir sürü gelinlik seçmişti ve hepsini tek tek deniyordu.
"Neden yedek gelinlik alıyorsun?"
"Hastanede ki sinsi gözleri gördüm gelinliğimin başına bir şey gelecek kesin hem ne var bi onu giyerim bi bunu." dedi üstündekini göstererek.
Onu onayladım ve bana bir bakış attı ardından eli bir gelinliğe gitti.
"Bunu denesene." dedi.
"Ne,saçmalama jen."
"Hadi hadi sadece eğlencesine." cevap vermeme gerek kalmadan beni kabine soktu.
Üstü hafif taşlı göğüs dekolteli bir kuyruğu uzun bir balık gelinlik denemiştim.
Çıktığımda jennie bana hayranlıkla bakıyordu ve bana bakan 1 çift göz daha vardı.
Taehyung
Jimin ve taehyung yanımıza gelmişti.
"Oo jisoo sen kimle evleniyorsun." dedi jimin gülerek.
"Müstakbel eşin giymem için zorladı."
"Çok yakıştı ama değil mi Taehyung." dedi jennie.
Taehyung yanıt vermeden bana yiyecek gibi bakıyordu.
"Yah taehyung!" dedi jennie dikkatini çekerek.
"Ha ne oldu?" dedi jennie'ye bakıp.
"Bem cevabımı aldım." dedi jennie ve jimin ile beraber ön tarafa geçtiler.
Ben de üstümü değiştirmek için kabine geçecekken taehyung'un cümlesiyle şok olmuştum.
"Biz evlenelim." dedi.
"Ne?"
"Duydun işte evlenelim."
"Saçmalıyorsun taehyung hangi yüzle bunu dersin bana."
"Danbi için evlenelim evlenirsek onu sana verirler."
"Hayır öyle bir şey olmayacak."
"Danbi'de beni çok sevdi hem onu almayı nasıl düşünüyorsun."
"Her şeyi yaparım ama seninle evlenmem."
"Evleniriz danbiyi alırsın bir süre öyle kaldıktan sonra istersen beni boşarsın."
"Formaliteden diyorsun yani?"
"Evet."
"Olmaz." dedim ve üstümü gitmeye gittim.
Geri geldiğimde Jimin jennie ile yine bir şeyler konuşuyordu ve taehyung Sana ile konuşuyordu.
Ne Sana mı?
jennie'nin yanına geçtim ve sordum.
"Bu kızın burada ne işi var?""Burası ablasının yeriymiş."
Sana,taehyung ile konuşmaya çalışıyordu fakat taehyung bana mahçup bakışlar atıyordu.
Taehyung'un yanına gittim ve pişman olacağım kelimeleri söyledim.
"Tamam evlenelim."
------
Vay be ben de beklemiyordum bunu bir anda oldu umarım beğenmişsinizdiiir.