Jisoo
Sarılmıştık sımsıkı hiç bırakmayacakmış gibi ama o beni çoktan bırakmıştı.
2 dakika boyunca sarıldıktan sonra gözlerindeki yaşı sildi ve hiçbir şey demeden öylece çıkıp gitti ben ise anın şokuyla kendimi sandalyeye attım ve kafama ufak hareketlerle masaj yaptım.
Başımda ki ağrı biraz da olsa geçtiğinde ceketimi alıp aşağıya indim.
Herkes gülüşüyordu kızlar beni fark edince yanıma geldiler.
"Neredeydin geri sayımı yaptık bile." dedi jennie.
"İçeriden ceketimi almaya gitmiştim."
"Tam da zamanında gitmişsin." dedi chaeyoung.
Beraber koltuğa oturduk ve içeceklerimizi yudumladık.
Gözüm o sırada taehyung'u arıyordu ve hedefimi bulmuştum Arkadaşları etrafında gülerken o tepki vermeden oturuyordu ve gözlerimiz birleşti tam o sırada Sana Taehyung'un dudağına yapıştı.
Bana umut verip gidip Sana'nın yanında duruyordu bu iş artık beni aşmıştı.
Çantamı alıp evden çıkacakken jinyoung beni durdurdu.
"Nereye gidiyorsun parti daha yeni başlıyor."
"Keyfim yok gitmek istiyorum."
"Taehyung yüzünden mi?"
Sustum artık yalan söylemek istemiyordum durumu anlayınca beni kendine çekti ve sarıldı.
"Ben yoruldum onu sevmek dünyanın en güzel şeyiyken şimdi hayatımı zehre çevirdi."
"Kaldır kafanı ve bak hayatta sadece o yok jisoo kendini üzmeye,kırmaya değer mi?"
"Ben onu seviyorum lanet olsun ki seviyorum ve bundan nefret ediyorum."
Geri çekildiğimizde Taehyung bize bakıyordu ve sinirlendiğini buradan anlamıştım.
Saat epey geç olduğunda herkes evlerine dağılmıltı ben de dahil.
Eve geldiğimde hemen üstümü değiştirdim ardından dalgom kucağıma geldi ve biraz onunla oyun oynayıp fotoğraf çektim ve bu fotoğrafı instagrama yükledim.
sooyaaa__
"Bir sen kaldın♡"
roses_are_rosie and 12.432 liked.
37 comment
lalalalisa_m: Unnie~dalgomiee.
P.jimin:Dalgomu özledim en kısa sürede jennie ile gelicez jisoo.
@sooyaaa__: @p.jimin bekliyoruum